تيم ملي

تیموریان: در تیم ملی استقلال و پرسپولیس معنایی ندارد/ باید دستم را عمل کنم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: در تیم ملی، استقلال و پرسپولیس معنایی ندارد و همه باید به فکر ایران باشیم.

به گزارش فارس، آندرانیک تیموریان در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: ابتدا به همه تبریک می‌گویم. این مردم لیاقت داشتند که تیم‌شان در جام جهانی حضور داشته باشند و این مسابقات بزرگ را تجربه کنند.

وی در مورد مصدومیتش گفت: دستم شکسته است و نیاز به عمل جراحی دارد. فردا با دکترم در این خصوص صحبت می‌کنم تا تکلیفم مشخص شود.

تیموریان در خصوص اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی را استقلالی‌ها تشکیل داده‌اند، خاطرنشان کرد: در تیم ملی استقلال، پرسپولیس معنایی ندارد. همه باید برای موفقیت ایران تلاش کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها