ایران در چه صورتی حذف میشود و چطور به مرحله دوم میرود؟
شرایط صعود و حریف تیم فوتبال ایران در صورت قطعی شدن صعود شاگردان امیر قلعهنویی مشخص شد.
تیم ملی ایران از ساعت 6:30 امروز (شنبه) در سومین و آخرین بازی گروه G جام جهانی 2026 در ورزشگاه سیاتل مقابل مصر قرار گرفت و به تساوی یک ـ یک دست یافت.
شاگردان امیر قلعهنویی با این تساوی سهامتیازی شدند و باید منتظر سایر نتایج باشند تا صعودشان بهعنوان تیم سوم مشخص شود.
در صورتی که اتفاقات زیر بهصورت همزمان در بازیهای فردا رخ دهد تیم ایران بهعنوان تیم سوم صعود نخواهد کرد:
تساوی غنا و کرواسی یا برد کرواسی
شکست ازبکستان برابر کنگو
تساوی اتریش و الجزایر
و در صورتی که یکی از اتفاقات زیر در بازیهای فردا رخ دهد تیم ایران بهعنوان تیم سوم صعود خواهد کرد:
برد غنا برابر کرواسی
تساوی یا برد ازبکستان برابر کنگو
برد یکی از تیم های اتریش و الجزایر
در صورت قطعی شدن صعود ایران بهعنوان تیم سوم، تیم ایران در مرحله یک سی و دوم به مصاف سوئیس خواهند رفت.




یکی از کثیف ترین بازیهای تمام ادوار جام جهانی بازی الجزایر و اتریش بود. بی شرفا آبروی فوتبالو بردن . خصوصا نیمه دوم
بازم توهم توطئه،بازم تفکر اینکه همه دنیا بدن فقط ما خوبیم!اصلا الجزایر و اتریش چرا باید برای ایران بازی کنن؟؟؟
تیم اگر صعود نکنه باید طارمی رو بخاطر اون پنالتی احمقانه ای که زد باید وسط شهر اعدامش کنن
اعدام خیلی دوست داری . آره؟
امان از این جهل بی پایان
ای بابا همیشه کار ما به اما و اگر باید بکشه چرا پنالتی را گل نزدیک آقای طارمی همیشه تیم ملی را ضربه زدی لطفا فکر کن تیم باشگاهیت هست و در اصل پنالتی را باید رامین میزد که الحق ستاره تیم ایران بود در هر سه بازی بازم باید امیدوار بود و از الان باید روی تیم سوییس کار کرد انشاالله لطفا مردم خوب ایران دعا کنید و رییس جمهور جایزه بزرگ بذاره در صورت عبور و برد تیم ملی در بازی بعد البته اگه صعود کردیم به مرحله حذفی…الحق با این شرایط حاکم بر تیم ملی و رفت وآمد و نداشتن ویزا تا الان هم خوب کار کردن عربستان قطر کره جنوبی اردن ازبکستان همگی بیشتر از ما خرج کردن اما زیر ما هستن در آسیا قدر تیم رو بدونیم
تخلفات داوران باید با جدیت بررسی شود چطور همش گلهای ایران و پرسپولیس مردوده یا تعلل در سوت زدن چه معنی ای داره؟