شبکه اجتماعی

محسن بنگر: اصلا روایت داریم ss رفت و برگشت

پرسپولیس نیوز: محسن بنگر پس از برد مقابل استقلال عکس زیر را در صفحه ی شخصی خودش منتشر کرد.

 

بنگر نوشت: " تبریک به همه هواداران عزیز. واقعا تو این فصل سخت این تنها کادوئه ما به شماها بود. اصلا روایت داریم اس اس رفت و برگشت".

 

 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها