روی آنتن

برنامه باشگاه بعد از ماه مبارک رمضان در شبکه دو

پرسپولیس نیوز : برنامه تلویزیونی باشگاه بعد از ماه مبارک رمضان مجددا روی آنتن خواهد رفت.

برنامه باشگاه که از اواخر سال گذشته تا انتهای مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته‌ای دو شب از شبکه دو سیما پخش می‌شد، بعد از ماه مبارک رمضان مجددا روی آنتن خواهد رفت.

سری قبلی این برنامه اختصاص به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشت اما در سری جدید با تغییر سازوکار این برنامه علاوه بر سرخابی‌ها باشگاه‌های دیگری نیز تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت.

تهیه کنندگی برنامه باشگاه بر عهده مجتبی سلیم خانی است و محمد مقدم به همراه علیرضا دهقانی مجریان این برنامه هستند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها