فوتبال مرکز کشور

با اصرار نویدکیا/حاج صفی حاضر به ترک رختکن سپاهان شد

مدافع تیم سپاهان با اصرار کاپیتان این تیم رختکن تیمش را ترک کرد.

به گزارش اوج،پس از شکست تیم سپاهان مقابل داماش،بازیکنان تیم سپاهان تا ساعتی در رختکن ورزشگاه عضدی مانده بودند.

این در حالی است که وقتی بازیکنان سپاهان تصمیم به ترک رختکن گرفتند،احسان حاج صفی همچنان در این محل نشسته بود و بسیار ناراحت به نظر می رسید.

سرانجام با حضور محرم نوید کیا و صحبت هایی که او با این بازیکن انجام داد،حاج صفی حاضر به ترک رختکن شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها