فوتبال جنوب

مي‌توانستيم بيشتر گل به استقلال بزنيم

 بازيکن تيم فوتبال فولاد گفت: بازي خوبي برابر صدرنشين انجام داديم و مي‌توانستيم بيشتر از سه گل بزنيم.

مهدي نوري پس از پيروزي سه بر دو برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: با تيم صدرنشين بازي داشتيم و خيلي خوب بازي کرديم مي‌توانستيم بيشتر از سه گل بزنيم اما در ضربات آخر بي‌دقت بوديم.

وي در مورد اينکه چرا فولاد در اين فصل نوسان دارد،‌گفت: ما نوسان زيادي نداشتيم ابتداي فصل به دليل اينکه 7-8 بازيکن جديد به تيم ما اضافه شدند خوب نتيجه نمي‌گرفتيم که با گذشت زمان و هماهنگي بيشتر توانستيم نتايج خوبي بگيريم.

 

 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها