مصاحبه ها

باقری در واکنش به حدادی: وقتی پرسپولیس ببازد کل باشگاه باخته /مذاکره با اسکوچیچ؟ تیم مربی داشت و وارد حاشیه شدیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:وقتی پرسپولیس ببازد کل باشگاه باخته است.

کریم باقری پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل چادرملو و حذف از تورنمنت انتخاب سومین نماینده آسیایی ایران اظهار داشت: به تیم چادرملو و کادرفنی و اعضای این تیم تبریک می‌گویم که جانانه فوتبال بازی کردند. متاسفانه ما بد بازی کردیم و بازی را باختیم، چیز دیگری نمی‌توانم در مورد بازی بگویم.

مربی پرسپولیس در خصوص حمله حدادی به بازیکنان این تیم گفت: زمانی که تیم می بازد کل باشگاه باخته است و نمی شود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. متاسفانه در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود، امیدوارم برنامه ریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی پیدا کند.

باقری در خصوص اینکه در این شرایط آیا صلاح بود با اسکوچیچ مذاکره شود گفت: متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد. فقط در فوتبال ایران این اتفاقات رخ می دهد و متاسفانه همین حواشی هم به تیم ما ضربه زد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش

تا الان که آقا کریم سالهاست کمک همه مربیان بوده و هیچ فایده ای نداشته… بازیهای لیگ که ۵ تا باخت آوردیم چه تزی دادی مثلا … همتون برید بسلامت… ااز کریم باقری تا تدارکات تیم همه مدعی و از خود راضی… بس نیست سالها از قبل تیم خوردین

نوید

با این دوزاریا اسیا بریم چیکار ؟

علی

بازیکنان پرسپولیس باید پاکسازی بشن . الان جام جهانی راکه نگاه میکنی از ۴۸ تا تیم یکیشون مثل بازیکنای پرسپولیس شکم ندارن.اینا همش اهل قر وفر وژل وبخور وبخواب و….هستند.بازیکنی که حرفه ای پول میگیره باید فکر وذکرش فقط فوتبالش باشه نه چیز دیگه. حالا یا لیگ ادامه داشته باشه یا نه.باید جوانگرایی خوبی بشه وهمه مربیان کنونی هم برن از جمله خود کریم باقری.الان ۱۰ ساله کمک مربیه ولی یه جا یه مشورت درست نداده.ومشکلی از تیم را حل نکرده

عزت الله سلمانی

مساوی

حسین پور

ول کنید این فوتبال رو . چندسال تعطیلش کنید تا دلال ها و سازمانها و برخی عشق اسم و رسم برن دنبال بیزینس جدید .نه پول داریم نه زمین نه چمن نه تماشاگر نه بغزیکن نه تکنیک نه دغدغه ورزش. ما از فوتبال فقط توپش رو داریم.فوتبالی که امثال حدادی توش بشن مدیرعامل،شما دنبال کیفیت و نتیجه هستید؟همین هرسال چندتا تیم رو نوبتی قهرمان کنید.مدیرعامل استقلال همین هیچی نشده قهرمانی سفارشی رو زده جز رزومه ش.کجای دنیا نیم فصل قهرمان معرفی میکنند.کجای آسیاییم؟بریم آسیا چکار کنیم؟شدیم دستمایه طنز عربها

امیر

اقای باقری اون زمان که از تیم باخت مفت میداد اون موقع باید داد میزدید نه الان .

نصیر

2 ماه تمرین کردیم برابر تیمی 21 ساله بدون تمرین باختیم..!!

پدر و پسر پرسپولیسی

حرف درستیه که الان موقع مذاکره با اسکوچیچ نبود
حدادی اگه مدیر بود ، شرط ادامه همکاری با اوسمار رو ،گرفتن سهمیه میذاشت ، نه تضعیف روحیه سرمربی ، ولی در مورد بازیکن ها واقعا پیراهن پرسپولیس براتون گشاده لطفا درش بیارید

حمید

تیم فقط مترسک نمیخواد مربی باشه بازیکنا دعواشون شد بره جداشون کنه یکیو میخواد که بتونه تو لحظات حساس به سرمربی مشاوره بده

علیرضا

با این بازیکنان سال بعد باید به فکر سقوط نکردن به لیگ یک باشیم بازیکنانی گران قیمت که فقط پول گرفتند پرسپولیس نیاز به خانه تکانی اساسی داره بازیکنان جوان و با انگیزه و خارجی با کیفیت حداقل نصف تیم لیاقت پرسپولیس ندارند.

علی

کاش در فوتبال ایران تا ابد تخته بشه تو این چهارماه چقدر اعصابمون راحت بود

حسین پور

تنها کامنت درست.چنان از پرسپولیس مینالند انگار تراکتور و استقلال و سپاهان نه باخت داشتند نه مساوی. همه شون با هم اندازه یه قهرمان امتیاز جمع نکردند.فوتبال شده ناجی صدا و سیما.پولش رو خرج زیرساخت های ورزشی کنید.برا آسیا هم هرسال قرعه کشی کنید.سه تیم برن .
چنان حساسیت به خرج میدن انگار هرسال فینال آسیاییم .امسال جامون خالیه .