
پرسپولیس 1-2 چادرملو / سهمیه آسیایی پرید!
پرسپولیس نیوز: دیدار تیمهای پرسپولیس و چادرملو در چارچوب تورنمنت انتخابی آسیا با برتری چادرملو خاتمه یافت.
یکی از دیدارهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه بین تیم های پرسپولیس و ادرملو در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی یک به یک خاتمه یافت. در وقت اضافه اول دو تیم مساوی شدند اما در وقت های اضافه وقت دوم این چادرملو بود که گل دوم را در دقیقه 123 به ثمر رساند و برنده این بازی شد.
در دقیقه 118 بازی که پخش آن توسط تلویزیون متوقف شده بود یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد که پس از بازبینی توسط VAR قبل از آن خطای پرسپولیس اعلام شد و رد شد.
در دقیقه 49 نیمه دوم هم امین کاظمیان دومین گل خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند که به دلیل خطای معامله گری قبل از گل خطا اعلام و مردود شد.
چادرملو با پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس، روز 8 تیر با گل گهر رودررو میشود تا تکلیف نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2 مشخص شود.
ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، حسین ابرقویی، دنیل گرا، فرزین معاملهگری، مارکو باکیچ (95-علیرضا عنایتزاده)، میلاد سرلک (63-محمد خدابندهلو)، محمد عمری، یاسین سلمانی (74- امید عالیشاه)، محمدامین کاظمیان و تیفوی بیفوما (63-رضا شکاری).
ترکیب چادرملو: امیرحسین آسیابانپور، سعید محمدیفرد، سیدمحمدرضا حسینی، سیروس صادقیان، محمدحسین فلاح، مبین قوچی، علیرضا صفری، محمدحسین خسروی، ایلیا نگهداری (72-علیرضا بیات) ، امیررضا اسلامطلب (54-سجاد مشهدی) و رضا میرزایی.

داور: موعود بنیادیفر
پرسپولیس در همان لحظات ابتدایی بازی میتوانست توسط مرتضی پورعلیگنجی به گل برسد که ضربه سر محکم کاپیتان امروز پرسپولیس را دروازهبان جوان چادرملو برگشت داد.
سرخپوشان در ادامه در چند موقعیت توسط عمری و بیفوما در درون محوطه جریمه چادرملو صاحب توپ و موقعیت شدند که ضربات آنها راهی به چارچوب چادرملو نداشت.
برتری سرخپوشان در نیمه اول بالاخره در دقیقه 28 جواب داد. ضربه کرنر یاسین سلمانی را پورعلیگنجی با ضربه سر به سمت دروازه زد که آسیابانپور توپ اول را برگشت داد و در ادامه محمدامین کاظمیان دروازه خالی را با یک ضربه بغل پا باز کرد.

چادرملو هم در دقایق پایانی نیمه اول خودی نشان داد و در دقیقه 44 توسط ایلیا نگهداری صاحب یک موقعیت جدی گل شد که شوت از راه دور بازیکن چادرملو با اختلاف کمی از کنار دروازه رفیعی به بیرون رفت.
در نیمه دوم هم محمدامین کاظمیان در دقیقه 49 موفق شد گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر برساند، اما داور پس از بررسی VAR گل پرسپولیس را خطا اعلام کرد.
پس از این اتفاق چادرملو به خود آمد و در دقیقه 57 روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر سیروس صادقیان کار را برای شاگردان اخباری به تساوی کشاند تا بازی به وقتهای اضافه کشیده شود.

در ثانیههای پایانی وقتهای اضافه و زمانی که انتظار میرفت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، رضا محمودآبادی با یک ضربه شوت از راه دور سرکش در دقیقه 3+120 دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کرد تا پرسپولیس حذف شود.
















لیگ نیمه تمام و تورنمنت باطلن این مسخره بازیا چیه لیگ نیمه تمام یعنی نه نماینده آسیا داریم نه قهرمان چه اصراری به آسیا رفتن تیمهای ایرانیه هیچکدوم حق شرکت ندارن
در خصوص بازی پرسپولیس چادرملو اولا تیم دوم پرسپولیس بود ثانیا چرا همش گلهای پرسپولیس مردود اعلام میشه و داور چرا سوت نمیزد گل دقیقه 123,هم مگه داریم جز عمد داور در نتیجه ناعادلانه وقتی 120دقیقه شد باید سوت میزد میرفت پنالتی
چه فایده پرسپولیس بازیکناشو داد تیم ملی نه تیم ملی صعود کرد نه پرسپولیس و امتیازهای ملوان و چادرملو بهش میدادن نیازی به تورنمنت نبود
دم تعصبت گرم.ولی نمیشه فقط تعصبی حرف زد.همین تورنومنتم حقمون نبود
وکیلای باشگاه پرسپولیس باید همچی را خوب بررسی کنند ه تو بازی پرسپولیس چادرملو اولا تیم دوم پرسپولیس بود گل دوم پرسپولیس مردود اعلام کردن پنالتیشم نگرفتن بعد ۱۲۰ دقیقه و در دقیقه ۱۲۴ اونا گل زدن اصلا نمیخواستن پرسپولیس صعود کنه
امتیازات ملوان و چادرملو هم بهش ندادند با همین شرایط به استقلال تراکتور امتیاز دادن
باسلام پرسپولیس اگر خوب بود دو گل نمیخورد ولی اقایان مجری پرسپولیس ۱۰ ملی پوش نداشت اقا یان مجری که پرسپولیس مسخره میکنین پرسپولیس ۸ سال در گذشته قهرمان بوده
پرسپولیس نباید بدون بازیکنای اصلی تو پلی اف بازی میکرد چادرملو تیم قوی هست پرسپولیس باید میزاشت بعد جام جهانی بازی میکرد انتظار بیجایی هست با بازیکنای ذخیره تیم خوبی مثل چادرملو رو ببره
برادر اونام چهارشنبه تماس گرفتن بیایین بریم جمعه یه بازی بکنیم بیاییم،بدون تمرین با امیداشون اومدن
بهتره بهانه نگیریم،چادرملو هم با تیم دومش بازی کرد اونم با دو سه جلسه تمرین
بازیکن ایرانی چیزی جز حاشیه و حواله خودرو بگیرن و منت بزارن نیست. اعتراض کنید به سازمان لیگ که چرا سهمیه خارجی کم کرده!؟ اینجوری تیمای شهرستانی قوی تر و تیمای تهران همیشه دچار مشکل خواهند بود.
خاک بر سر مالک و مدیرعامل بی شعور برای این تیم بی ارزش به نظر من بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند اگر در ترکیب تیم هم بودند باز می باختند چون از جدول مشخصه که زمانی همه بازیکنان بودند جایگاه تیم کجاست فقط باید تأسف خورد و بس
جمع کنید برید حالمون رو بهم زدید تا صد سال دیگه بهترین مربی رو هم بیارید از اینا بازیکن در نمیاد حیف پول که میدید به این گاوا
حدادی از خودت شروع کن برو بقیه هم پشت سرت برن گمشن
وقتی باد بکاری طوفان درو میکنی خدایی با این بازیکنان در سطح لیگ۲ نیستن توقع پیروزی داشتید!؟ پرسپولیس اول دوم سوم باید بازیکنان پا به سن گذاشته باندباز رو از تیم کنار بزاره خجالت بکشید از آخرین برد تیم در لیگ چند وقت میگذره؟؟؟ از غصه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به کجا رسیدبم خدا ریشه ات خشک کن درویش هر چی بنجل کردی تو پاچه تیم بریز بیرون آقای حدادی این نخاله هارو
یعنی خاااااک بر سر مدیریت بیعرضه و کار نابلد که قبل بازی به این مهمی تو تیم حاشیه درست کرد.
کاری به درستی یا نادرستی تغییر سرمربی ندارم ولی
خوب لعنتیا میذاشتین بعد این بازیا داستان تغییر سرمربی و بازیکن گیری رو استارت میزدین
یعنی اینقده احمقید!!!!!
آقای حدادی همه بازیکنا به غیر از اورونف رو باید بندازی بیرون
نکته بعدی اینکه پرسپولیس تو تاریخ ثابت شده مربی های دارای کاریزما و فنی و معلم طور بدردش میخورن ؛ مثل برانکو یا استانکو ….اسکوچیچ میتونه پرسپولیس رو به دوران شکوه ش برگردونه البته اگه مدیرعامل پرسپولیس امثال حدادی نباشن و ابزار های لازم یعنی بازیکن های طراز اول و جوان دراختیار داشته باشه …امثال سرلک قلیونی باید همین الان اخراج بشن
دوستان پرسپولیس رو دادن دست یه ۴۰ ساله با سابقه ورزشی صفر ….خوب معلومه طرف نمیتونه و نمیدونه باید چیکار کنه …..مالک پرسپولیس شده بانک شهر و احمدی داماد محسن رضایی که همون قصه حدادی تو پرسپولیس رو تو بانگ شهر داره یعنی ژن خوب ….شما فک کنید مدیری مثل مهندس عابدینی یا دادکان یا گرشاسبی کجا امثال حدادی کجا …..باید همین الان هیئت مدیره اگه عرضه داره حدادی رو برداره و یه مدیرعامل بلد کار مثل گرشاسبی رو بیاره و تیم رو با جذب ستارههای جوان و آینده دار مثل آریا یوسفی ؛کسری طاهری ؛غندی پور ؛ هادی حبیبی نزاد و ستارههایی مثل احمد نوراللهی ؛ شهریار مغانلو ؛ و خارجی های باکیفیت مثل اورونوف ببنده
اخه شهریار مغانلو ۳۵ ساله شده آینده دار؟؟ خواهشا یذره مغزتون فشار بیارین این آت و آشغالا رو معرفی نکنید
تاج رئیس فدراسیون ایران عملا بازنشسته سپاهان اصفهان هست..! حتی حقوق هم میگیره از اونجا..اینکه فکر می کنی با آوردن افرادی که مثلا سالم هستن و به هیچ احدی باج نمیدن پرسپولیس قوی میشه باید بدونی مثل پاس تهران میشه و کلا محو میشه از فوتبال ایران در برابر لشکر هزار عروس و داماد طبقه حاکمیت..
انگار تو باغ نیسی ؟ چن سالته ؟ دادکان ؟!! بنده خدا اینا اگه ادم سالم میخاصن که الان اوضاع مملکت این نبود همچی برنامه ریزی شدس تو ایران از سبزی فروش گرفته تا مجلس بنظرم بیخیال بشید کلا
همون بهتر که با این به درد نخورا نرفتیم . بلکه کل سیستم و بازیکنارو بفرستن ی تیمنو بسازن
هیاهو برای هیچ
هیچ عاقلی با دست خالی و بدون بازیکن به این تورنمنت نمی فن اون تیمها با تمام قدرتشون اومدن پرسپولیس با ده بازیکن اصلی غایب
اول اینکه واقعا با این تیم حقشون نبود بریم آسیا.
دوم اینکه کلی زد و بند شد، تا این شانس ایجاد شد…
و سوم باز اینکه:
حقشون بود که همینجا حذف بشن، چون از اول لیاقتش نداشتن…
فقط میشه بهشون فحش خواهر و مادر داد و لاغیر، حیف پولهای کلان که به این گاوا میدن، بالاترین قرارداد اینا باید یک میلیارد باشه. همون تیم نیمه اول بهتر بود، تعویض های مزخرف، بیفوما خوب بود، بجای اینکه عمری بکشه بیرون بیفوما تعویض کرد.
خجالت بکشید
ببینیم الان باید از کی شکایت کنید.
حالمونو بهم میزنید
فقط برید گم شین
چندتا گل باید از سمت گرا بخوریم همه یک شکل یعنی خاک برسرتون که اینهمه گل عین هم یعنی کسی نیست به این بی عرضه ها چیزی بگه
چه ربطی به گرا داشت گل اول رو سر دفاع گل زدن
گل دوم هم دفاع چپ جاموند و پشت هجده بود
حیف پول حیف اینهمه حرصی که خوردم خدا لعنتتون کنه 17 جلسه واقعا تمرین کردین حیف یک دلار که به سوسمار بدین همین الان کل این تیم اخراج بشن
واقعا این پرسپولیس لیاقت آسیا رو نداشت… نود درصد بازیکنا رو باید بندازین بیرون و البته اوسمار بدردنخور رو
مدیریت ضعیف باشگاه باید پاسخگوی این مجموعه اقدامات باشه که به شأن، آبرو و برند پرسپولیس ضربه زد
کمتر هواداری دوست داشت پرسپولیس بزرگ اینطوری وارد آسیا بشه و چه خوب که نشد،
ولی بازی با اعتبار و نام پرسپولیس تا کجا؟
اون از موعود بیشرف که گل سالم رو الکی مردود کرد اون هم از کادر فنی اشغال و بازیکنان تمام شده و بی ارزش پرسپولیس خاک بر سر مدیریت و کادر فنی و بازیکنان مشنگ و زفرتی
تنها بازیکنی که لیاقت پیراهن پرسپولیس داره
اورنف هست بقیه اصلا
یک گوسفند بزاری بازی از شکاری بهتر بازی میکنه
لعنت به مدیریت و هییت مدیره چه به روز پرسپولیس آوردن یه زمانی با برانکو و یحیی فینال اسیا رفتیم حالا چادرملو رو نمیتونیم ببریم دیگه وقتشه خیلی ها از پرسپولیس برن از نقش کربلایی درویش هم دیگه نگم ریشه پرسپولیس رو زد
اسمار خودت استعفا بده
تبریک به مدیریت الان موقع عوض کردن سرمربی بود
یکی به حدادی بگه تو که از وضعیت این تیم خبر داشتی چه اصراری به برگزاری این بازیا داشتی فقط میخواستی تیمو مسخره کنی
دقیقا میخواست آبروی باشگاهو ببره وگرنه از موضع خودش کوتاه نمیومد و میگفت فصل باید تموم بشه
ریدم تو صدا سیما با این جدول پخشش
فاجعه
با دو جلسه تمرین بردنمون
۲۲ تا گاو تو تیمن که باید اخراج بشن
اوسمار برو گمشو
این تیم همون بهتر که آسیا نرفت وقتی نمیتونه چادرملو رو ببره
خسته نباشید دلاور مردان ایران…..
واقعا این تیم نیاز داره که از اول بکوبن از نو بسازن یه برانکو نامی میخواد که پرسپولیس بسازه احساس کردم میبازه چون این تیم واقعا نیاز داشتش یه تغییر اساسی تو تیم بده
واقعا تیم داغونه اوسمار و خیلیها باید برند و حدادی و دار دسته بانک شهر ذیاید برند شدیم یه تیم درجه 3
با یک خونه تکونی تیم رو از زباله
خالی کنید دیگه همه می دونید
از سرلک، پورعلی گنجی، سروش
، دنیل گرا و ….
باخت که
بی غیرت از این بازیکن ها تو تاریخ مرسپولیس نداشتیم ….همشون رو از دم بندازید بیرون ….واقعا اون حدادی با چه رزومه ای شده مدیرعامل پرسپولیس؟؟؟ خاک بر سرش با اون تیم بستن …نکبت عوضی پرسپولیس رو به یه تیم محلی تبدیل کرد
برن گم شن مُشتی پول پرست بی عرضه پیرپاتالی بیش از یکماهه تمرین میکنن چادرملو دو روز تمرین کرد ناک اوت شون کردن حیف میلیاردها پول که حرامتون باشه
پارسال هم گفتم تا وقتی یه تیم قدر نداشته باشیم که تو ایران هر تیمی برامون شاخ نشه حرف زدن از آسیا بیشتر شبیه جوک هست چون بلای کیسه سرمون میاد و کیسه گل میشیم
یعنی کلی تمرین کرده بودن اونا همینطوری اومدن بدون تمرین بردن و رفتن
خاک تو سرتون
اکثر بازیکنان پرسپولیس باید اخراج شن برن لیگ یک
این همه فشار و لابی و اعتراض و سه ماه تمرین نتیجش شد بی حیثیت شدن باشگاه
با گرا ،کاظمیان،شکاری فصل بعد قوی تر شروع میکنیم!!!
خدارو هزار مرتبه شکر که با این اشغالا نرفتیم اسیا بازی کنیم
تحویل بگیر آقای اوسمار حالا اگه بندازنت بیرون به رفقا بر میخوره ! عالیشاه به جای چپ مهاجم بود کاظمیان به جای راست رفته چپ عمری به جای پشت مهاجم رفته راست ! فقط مضحکه میشیم با این نتیجه خاک عالم بر سر بی غیرت تون
خدایی حقمون آسیا نیست. راحت ۱۲ تا بازیکن باید تغییر کنند تو این فصل
درویش خدا لعنتت کنه
دقیقه ۱۰۰ بازیه چقدر بد داریم بازی میکنیم ! خیلی جایگیری ها بد شده ! باید عالیشاه بیاد چپ کاظمیان بره راست و عمری بیاد وسط پشت شکاری ! باید هم به عمق بزنیم هم رو سر شکاری ارسال کنیم ! فقط خدابنده لو داره خوب کار میکنه بقیه نااماده خصوصا ابرقویی که افتضاحه و از اونا خطرناک تره
فقط مونده بود از تیم درب و داغون چادرملو گل بخورن،اگه بازی به پنالتی برسه کارمون سخت میشه
یاسین خیلی امیدوارکننده بود
همین الآنم تیم خوبی داریم
آره خيلی. متأسفم برات که فکر میکنی خيلی تیم خوبی داریم. خودت بايد به خودت بخندی الان
درسته خیلی از نفرات مونو نداریم ولی حس خوبی نسبت به حضور یاسین سلمانی دارم ! حس میکنم داره میشه همون یاسین سابق البته امیدوارم این اتفاق بیفته چرا که در ادامه و در لیگ خیلی از مشکلات تهاجمی و تاکتیکی مون حل میشه
دو زار فوتبال حالیت نیست یاسین سلمانی دو ساله که تموم شده است فقط تو بهش امید داری!!!