
اخبار مربیاناختصاصیاسلایدر
فوری: اسکوچیچ در یک قدمی پرسپولیس
پیمان حدادی مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره نهایی با اسکوچیچ راهی سفر ترکیه شد.
هفته گذشته بود که از مذاکرات جدید نماینده بانک شهر با دراگان اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار ویرا خبر دادیم.
در همین راستا اردوبادی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان فرد مورد اعتماد مهدی احمدی (مدیرعامل بانک شهر) در این باشگاه، مذاکرات را با اسکوچیچ به مرحله نهایی رساند تا پیمان حدادی امروز برای عقد قرارداد نهایی با این مربی راهی ترکیه شود.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اسکوچیچ تا 24 ساعت آینده به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان معرفی خواهد شد.
گفته میشود در صورت برکناری اوسمار احتمال شکایت ویرا از پرسپولیس وجود دارد چون اعتقاد دارد قراردادش تمدید شده است.




اگر قرار اوسمار بره حتما باید اسکو رد بیارید اگر بیاد بازیکن میاره کلی کار میکنه ….درکل مربی خوبیه
اوسمار کمی بد عمل کرد ولی بازیکن نداشت
درکل هنوز ریدمان کردن تیم توسط درویش دیده می شد و ۳و۴تا بازیکن کم کاری کردند
واقعا که به اوسمار خیانت کردین الان به سری میان میگن اسکوچیچ بهتره ولی اوسمار یادتون رفته تو نیم فصل دوم ۱۴۰۲/۱۴۰۳ برامون چیکار کرد؟
بهترین گزینه،
یه جنتلمن دیگه بعد از برانکو، یحیی، و اوسمار وارد ارتش سرخ میشه
تمدید ؟!!!؟
لعنت بهتون زبون نفهم ها این پول رو میدادید دوتا بازیکن بدرد بخور میگرفتید برای اوسمار، وای بحالتون لیست رو الکی مثل پارسال با بنجلا و دلال بازی پر کنید، هوادار هم که بی خیال بی خیال!!!! هرچی سرتون بیاد حقتونه!!!!
اقای خداداد اسکو ونوراللهی رو بیار وخودتو تودل پرسپولیسی هاجاکن
محمدجواد حسین نژاد یکی از بهترین هافبکهای جوان ایرانه و توی خط هافبک که بشدت پرسپولیس نیاز به بازیکن داره حسابی میتونه تا سالها هافبک پرسپولیس رو بیمه کنه. الان هم که توی جام جهانی نبوده احتمالا خودش خیلی مشتاقه بیاد توی ایران بازی کنه. بنظرم هرجوری شده باید مدیرای پرسپولیس حسین نژاد رو جذب کنن
کودتای بازیکنهای پیرمرد پرسپولیس مثل سروش و سرلک و پورعلی گنجی و… که فهمیدن اوسمار میخواد نسل پرسپولیس رو جوان کنه و دارن علیه اوسمار کودتا میکنن تا برکنارش کنن. آقای حدادی، آقایون هیئت مدیره یادتو باشه اگه بخواید بازیکن سالاری کنید هر مربی که بیاد دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه و این نسل پیرمردهای پرسپولیس تا وقتی بتونه از کنار پرسپولیس به نون و نوایی برسه دست از سر پرسپولیس برنمیداره
اسکو خوبه
فاز دوستان رو نمیفهمم چرا اینقدر دخالت میکنید باشگاه با هر مربی و هر بازیکنی مذاکره میکنه جبهه میگیرید همین دوستان بعد از رفتن یحیی میگفتن اگه اوسمار مربی بشه باشگاه رو نابود میکنیم ولی دیدید که اوسمار تیم رو قهرمان کرد ولی متاسفانه همین اوسمار تا یه قرارداد چربتر پیدا کرد تا چند وقت همه رو سرکار گذاشت و آخرشم ول کرد رفت بعد از جدا شدن از تایلند اگه قرارداد بهتر داشت بازم نمیومد پرسپولیس توی نیم فصل دوم هم که افتضاح نتیجه گرفت.
خواهشا حمایت کنید تا نتیجه بگیریم مثل زمان برانکو و طاهری که هر تصمیمی گرفته میشد حمایت میکردیم و نتیجش شد ده سال اقتدار. پس خواهشا اینقدر فاز منفی ندین.
احسنت
اسکوچیچ در سطح پرسپولیس نیست نتایج بد پرسپولیس بخاطر حوادث دی بود نه اوسمار عزیزی تیم رو بهم میریزه
اسکوچیچ کراوات کراوات تو تیمای ایرانی مخصوصا پرسپولیس نتیجه میده
به چه زبونی باید بگیم بهتون که ما هوادار فقط اوسمار میخواهیم آیا شما حیوان هستید یا انسانید شما اگه جراتشو دارید با اسکوچیچ قرارداد ببندید بعد میبینید چه بلایی سر ساختمان مرکزی بانک شهر و باشگاه میاد این هشدار جدی بگیرید اوسمار باید سرمربی تیم باشه برای فصل بعد
دوست عزیز تعصب شما ستودنی اما نظر فنی اسکوچیچ خیلی سرتر از اوسمار البته بزرگترین ایراد اسکو سازشکار بودنش امیدواریم اگر اگر سرمربی شد رختکن از دست نده اوسمار متاسفانه رختکن از دست داد
بله دوست عزیز معلومت میشه با اسکوفراری
برای پوست اندازی اوسمار بهتر از اسکو است . خداداد عزیزی با اون همه بی اخلاقی میارید پرسپولیس ؟ انگار اصلا نظر هوادار براتون مهم نیست
خداداد شرف داره به همه پیشکسوتای پرسپولیس
همین الان اسکوچیچ وکسری طاهری رو خداداد اوکی کرد
دنبال احمدنور ومهدی ترابی هم هست
دیگه چی میخوای؟؟؟
مطمئن باش بهتر ازهمه پیسکسوتای محافظه کارونون به نرخ روز خور پرسپولیس ازحق هواداران دفاع خواهدکرد
کاملا موافقم
فقط دلال بازی و بس
درویش هر چقدر آدم داغونی بود حداقلش بلد بود قرار داد ببنده که پرونده علیهمون تو فیفا به وجود نیاد لامصب اسکوچیچ که بیرون گود بود حداقل اول تکلیف اوسمار بیچاره رو یک سره میکردی بعدش میرفتی سراغ اسکوچیچ الان اینطوری ممکنه بیوفته رو دنده لج و کار به شکایت کشی بکشه
مدیرای دلال ، نمک نشناس و بی ….، آخرش با هوادار طرفید….. کارنامه شما همون بازیکن گرفتن پارسالتون معلوم شد الآنم برای دلالیتون اینکار با اوسمار؟؟؟؛!! نامرد های ب ی ش ر ف