اختصاصیاسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

کسری طاهری – پرسپولیس قطعی شد؛ قرضی ۱ ساله

کسری طاهری با قرارداد قرضی یک ساله از روبین کازان راهی پرسپولیس خواهد شد.

کسری طاهری مهاجم ایرانی روبین کازان که فصل گذشته را به صورت قرضی در پیکان توپ زد، با قراردادی ۱ ساله به صورت قرضی به پرسپولیس خواهد پیوست.

باشگاه روبین کازان با پرسپولیس بر سر انتقال قرضی یک ساله به توافق رسیده و او همچنان تحت قرارداد باشگاه روبین کازان خواهد بود.

توافق شخصی با این بازیکن قطعی شد و برگه انتقال این بازیکن از روبین کازان هم تا 48 ساعت آینده دریافت شده و باید این انتقال را هم پس از مهری تیکدری قطعی دانست.

استقلال هم به دنبال طاهری بود اما مذاکرات و پیگیری‌های باشگاه استقلال برای جذب کسری طاهری نتیجه مثبتی نداشت و به بن‌بست رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

استقلال ۲میلیون یورو پارسال داد تا سحرخیزان رو قطعی بگیره بعد پرسپولیس کسری طاهری رو قرضی گرفته که اگرم بدرخشه توی پرسپولیس سال بعد باید بره یا میشه داستانِ مغانلو که سپاهان با پول بیشتر رضایتنامشو گرفت و رفت سپاهان!

اسی

مربی ایرانی بزارین خیلی بهتره.خارجی بیاد بازم میره الکی وقت تلف نکتین

محمد

همینجوری روی هوا تز میدی آقای دکتر میشه بگی کدوم مربی مثلا! الان هیچ مربی ایرانی بدرد بخوری وجود نداره توی ایران. حتی یه مربی متوسط خارجی هم بهتر از مربیای ایرانیه

فقط پرسپولیس

تو چندین ساله اخیر برانکو و یحیی تاثیرگذارترین بودن یادت نره

حسین

خوش اومدی با ارتش سرخ ایران زمین ❤️

ممد

سگش از مغانلو بهتره

ققنوس

با توجه به بسته بودن پنجره طویله ناصر کراکی هدفشون فقط بالا بردن قیمت طاهری و نیومدنش به پرسپولیس بود که تیرشون به سنگ خورد

هوادار

چه فایده یک فصل می مونه بعد میره

سروش

مبارک همه پرسپولیسی ها❤️

مهدی

میگن مصدومه،درسته؟مدیران باشگاه حواسشون باشه جوگیر نشن وبازیکن مصدوم نگیرند

محسن

غندی پور هم بگیرید

صدای سرخ

مبارکه
یه خرید عالی وهوشمندانه
باید ازفرصت پنجره بسته هلدینگ خلیج فارس وبحران فولادمبارکه نهایت استفاده رو کرد وچندتاجوان اینده دار دیگه رو هم جذب کرد،،،
اریایوسفی محمدقربانی دانیال ایری مهدی گودرزی والبته ازهمه اینها مهمتر بازگشت کاپیتان احمدنور

پرسپولیس

چرا یک ساله بیفوما ۳ ساله این یه ساله

صدای سرخ

دلالی

Masoud

شما نگاه کنید بازم لژیونر رو یکساله قرضی گرفتن که بعدش درصورت درخشش راحت پس بگیرنش بدن به یکی دیگه. حالا استقلال پارسال چقدر راحت ۲٫۵ یا ۳ میلیون یورو واسه رضایت‌نامه قطعی اون یارو سحرخیزان داد تازه ۳ ساله هم باهاش بست بعد اونوقت اینور…
من که تنها دلیلش رو پرسپولیسی بودن طاهری میدونم وگرنه. وگرنه شک ندارم پیشنهاد استقلال خیلی بالاتر بوده طبق معمول پولهای پتروشیمی خلیج فارس…

محسن

اوسمار نگه دارین

نعیم

به امیدخدا بازیکن خوبیه