اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

چند پرسپولیسی در آستانه جدایی

احتمال جدایی چند بازیکن جوان پرسپولیس وجود دارد.

با توجه به ترافیک بالای بازیکن در برخی پست‌ها و رقابت شدید برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس، تعدادی از بازیکنان جوان این تیم در فصل گذشته فرصت بازی زیادی به دست نیاوردند و نتوانستند جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کنند.

برای فصل جدید، احتمال دارد برخی از این نفرات به صورت قرضی یا حتی دائمی از پرسپولیس جدا شوند تا فرصت بیشتری برای بازی و پیشرفت داشته باشند. در همین راستا چند باشگاه لیگ برتری شرایط این بازیکنان را زیر نظر گرفته‌اند و برای جذب آن‌ها برنامه دارند.

امیررضا رفیعی، محمدحسین صادقی، سهیل صحرایی، مجتبی فخریان، ابوالفضل بابایی و علیرضا عنایت‌زاده از جمله بازیکنان جوانی هستند که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی با پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری مواجه شدند و احتمال جدایی شان زیاد است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید

پورعلی گنجی،گرا،سرلک،سروش،بیفوما،کاظمیان،بابایی اینا صد در هزار باید برن،بازیکن جوونم عجیبه ما بازیکنای آکادمی خودمونو مفت میدیم میره بعد دنبال جوونای تیمای دیگه هستیم امثال صادقی و فخریان رو چقدر هزینه میکنیم میاریم بعد بهشونم بازی نمیدیم همینا هم سال بعدش مفت میدیم میرن،یامال هم بیاریم پیچ و مهره کنیم به نیمکت فایده نداره،امثال صادقی ها رو فقط داریم خراب میکنیم

مستر پرسپولیسی

بازیکنانی که در مرز ۳۰ سالگی به بالا قرار دارن الویت ه رفتن دارن

سروش

اولویت با ایناست سروش رفیعی سرلک پورعلی گنجی میلاد محمدی سلمانی بابایی در لیست باشگاه هست پرسپولیس باید الویتش دفاع راست چپ دفاع وسط هافبک دفاعی هافبک بازیساز باشه بیشترین آسیب از همین نقاط خوردیم ضمن اینکه بازیکن چپ پا در تیم کم داریم هافبک دفاعی باید با خصوصیات احمد نور جذب کنیم خط فاصله هافبک‌ها با مدافعان وسط زیاد بود این نقطه ضعف همه حریفان ما متوجه شده بودن

مهدی

فردا اینها میرن بعد یک پول زیاد باید داد که دوباره برگردن ، بازیکنان ۳۰ به بالا رو رد کنید

صدای سرخ

محمدامین کاظمیان محمد خدابنده لو رضاشکاری ویعقوب براجعه ،،،،اینا بدترین بازیکنای پرسپولیس هستند امیدوارم حتما درلیست خروج باشند

مهدی

خدابنده لو رو مربیان پرسپولیس خراب کردند،واقعا عجیبه وقتی هافبک دفاعی نداریم ودرعوض کلی وینگر داریم،خدابنده رابجای اینکه هافبک دفاعی بذارن وینگر میذارن وسرلک راهافبک دفاعی؟!!!،پرسپولیس اول ازهمه به یک مربی باکیفیت نیازدارد تاهنراستفاده بهینه ازبازیکنان رابلد باشد