اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

فوری: فیفا با برگزاری لیگ در جام جهانی موافقت کرد

فیفا با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایران در ایام جام جهانی موافقت کرده است.

طبق مقررات فیفا؛ برگزاری مسابقه‌ای در ایام جام جهانی ممنوع است و از آنجا که لیگ برتر ایران به دلیل جنگ متوقف و ۸ هفته آن برگزار نشد، مدتی پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون جهانی فوتبال درخواست کرد ادامه برگزاری مسابقات در این ایام صورت پذیرد.

طبق شنیده‌ها فیفا با این درخواست موافقت کرده است. بدین ترتیب در صورت ادامه یافتن لیگ برتر، ۸ هفته باقی‌مانده پس از پایان بازی‌های ایران در آمریکا برگزار خواهد شد.

ناگفته نماند سازمان لیگ در خصوص برگزاری قطعی ادامه لیگ برتر را به صورت رسمی اعلام نکرده است‌.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدحسین

باید لیگ بعدی ١٨ تیمه بشه
اگه ادامه پیدا کنه نمیتونن فصل رو تا ٩ تیر تموم کنند

محمدحسین

باید آسیا قبول کنه که سهمیه ها رو قبول میکنه؟!

امیر

ادامه لیگ با وجود اعلام و معرفی سه تیم به اسیا دیگه ادامه لیگ معنی نداره .

پرسپولیس قهرمان

پرسپولیس گیر فدراسیونی افتاده که به خونش تشنه هست 6 قهرمانی پشت سر هم این نتیجه اش هست و دیگه فدراسیون اگر عقل داشت نتیجه این ده سال تیمها در آسیا را نگاه میکرد و بعد انتخاب میکرد تیمها را و تنها پرسپولیس در این ده سال آبرو داری کرد و بعد سپاهان ننگ بر بر فدراسیونی که از تیمهای استقلال و تراکتور را انتخاب کرد اگر حق بود باید نتایج هفته بیست و سوم لحاظ نمیشد و همچنین امتیاز اسنپی که به استقلال و تراکتور داده شده بود یا برگرده یا به پرسپولیس داده میشد اینها عادت به مفت خوری دارند و در آخر بازی رو در رو را لحاظ میکردن که هم استقلال در این چندسال باخته هم تراکتور

امیر

اگر سهمیه ها اعطا شده دیگه دلیلی نداریم لیگ این فصل رو ادامه بدیم تا مبادا جام های لیگ و حذفی زو به دردونه هاشون که استقلال و تراکتور هست بزاریم تقدیم کنن و سهمیه سوپرکاپ فصل آینده رو هم کسب کنن

باید لیگ تعطیل بشه و لیگ 18 تیمی بشه و جام اتحادیه هم از فصل بعد یا بعدترش تاسیس بشه

اینکه پرسپولیس مجددا برای دومین فصل متوالی فقط در 2 جام با حداقل 31 بازی(30 لیگ 1 حذفی) خیلی کم میتونیم تیم محبوبمون رو ببینیم…

باید فشار بیاریم که مرحله اول جام حذفی که تیمای لیگ وارد میشن اصلا با هم برخورد نکنن و 2 الی 3 مرحله پایانی رو هم رفت و برگشت کنند

و جام اتحادیه هم تاسیس بشه برای کسب جام بیشتر

محمدحسین

جام اتحادیه، چطور!؟

امیر

جام اتحادیه میتونه با تیم های محدودی در حدود 64 تیم برگزار بشه و تیم های لیگ برتر از 1/8 نهایی واردش بشن و تک حذفی باشه

حتی تو فرانسه هم که جام اتحادیه برگزار میشد مثلا پاریسن ژرمن از 1/8 نهایی وارد جام میشد.

جام حذفی رو تیمای لیگمون در حالت عادی باید 1/64 یا حداکثر 1/32 نهایی وارد بشن به خاطر گستردگیش

اما جام اتحادیه به دلیل محدودتر بودن تیماش ساده تر و با بازی های کمتر برای تیمای لیگ میشه برگزارش کرد و از 1/8 نهایی واردش بشن