
پرسپولیس کدام بازیکنان سپاهان را میخواهد؟
ستاره های سپاهان در پی بمباران کارخانه فولاد مبارکه در راستای سیاست کاهش هزینه ها جدا می شوند.
جدایی خارجی های سپاهان قطعی است و به برخی نفرات سرشناس داخلی که قرارداد سی تا هشتاد میلیاردی دارند گفته شده فصل بعد نهایت ده تا پانزده میلیارد می توانیم پرداخت کنیم و به دو سه نفر ۲۵ میلیارد خواهیم داد چون باید با اسپانسر باشگاه را اداره کنیم و کارخانه توان مالی قبل را ندارد.
بر همین اساس بسیاری از ستاره ها در فکر جدایی هستند اما خوب می دانند که باشگاه رضایتنامه ها را با ارقام سنگینی صادر می کند و اینگونه ضمن درآمدزایی تلاش می کند بعضی از آنها را با هزینه کمتر حفظ کند.
پیرو چنین وضعیتی در گمانهزنی ها دانشگر راهی استقلالی شده که محروم از نقل و انتقالات است و لیموچی و یوسفی سر از پرسپولیس درآوردهاند.
این در حالی است که گفته میشود اوسمار ویرا هم درباره جذب برخی نفرات جوان با باشگاه صحبت هایی داشته است.
پرسپولیس تمایلاتی به جذب لیموچی دارد اما میخواهد وضعیت جسمی و بدنی او را دقیق کنترل کند. آریا یوسفی و امین حزباوی هم دیگر نفراتی هستند که گفته میشود امکان جذب آنها توسط پرسپولیس بررسی شده است.




قبلش تیم رو از مافیا پاک سازی کن تا امثال سروش تیم رو نابود نکنن و بذارن برن کانادا با پولهای زنوزی عشق کنن
باید لختشون کنیم حزباوی یوسفی لیمو یا حتی کریمی
حزباوی و لیموچی و یوسفی هر سه تاشون عالی هستن و میتونن مشکلات پرسپولیس رو حل کنن. فقط میمونه یه هافبک دفاعی خوب. عزتاللهی یا قربانی
طبق معمول هرسال آخرش لیست سوم سرمربی و بازیکنای درجه سه جذب میشن!
اول تکلیف سرمربی رو مشخص کنید بعد بازیکن بگیرید ، سرمربی میدونه از تیمش چی میخواد ، دنبال اسم نباشید ، همین امیرحسین محمودی میتونه سرمایه خوبی برای دو سال اینده باشه ، خارجی هم میگیرید با دقت بالا باشه و البته قرارداد دوساله ، دوتا مهاجم شش دانگ خیلی ضروری از لیموچی مصدوم هست که سال قبل کار خاصی نکرده و بدنش افت داشته
حتما یه دفاع مطمئن و چابک به جای پورعلی گنجی با دوندگی پایین نیاز داریم و کسی که بتونه تا دو سه سال بیمه کنه دفاعمون رو
سلام و خسته نباشید ب مالک و ادمین سایت اگه امکانش هست یه گروه واسه بحث درباره فوتبال به ویژه پرسپولیس تو روبیکا یا ایتا بسازید تا بتونیم بحث و تبادل نظر کنیم البته اگه امکانش هست همچنین کانال سایت هم بسازید تو روبیکا یا ایتا با سپاس