لیگ قهرمانان آسیا

افزایش سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا

سهمیه فوتبال ایران برای لیگ نخبگان آسیا در فصل ۲۰۲۷–۲۰۲۸، به سه سهمیه مستقیم افزایش پیدا کرد.

با اتمام لیگ نخبگان آسیا با قهرمانی الاهلی عربستان و پایان لیگ قهرمانان آسیا سطح‌دو با قهرمانی گامبا اوزاکا ژاپن، جدول امتیازات کشورها نهایی شد.

بر این اساس، ایران در فصل ۲۰۲۷–۲۰۲۸، سه سهمیه مستقیم لیگ نخبگان و یک سهمیه مستقیم برای لیگ قهرمانان آسیا سطح‌دوم خواهد داشت.

این سهمیه برای دو فصل بعد است و فوتبال ایران در فصل آینده، دو سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه مستقیم در سطح دوم لیگ قهرمانان سطح‌دو دارد.

جدول نهایی امتیازی منطقه غرب بدین شرح است:

قرار گرفتن ایران در رتبه سوم با توجه به امتیازاتی که در این فصل کسب شد، موجب شد تا قطر را کنار زده و سهمیه فوتبال‌مان افزایش یابد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها