اخبار مربیانشبکه اجتماعی

پیام اوسمار سرمربی پرسپولیس بعد از ترک ایران +عکس

اوسمار ویرا بعد از ترک ایران پیامی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که به دلیل جنگ اخیر و لغو بازی‌های لیگ برتر از ایران خارج شده و به کشورش برزیل بازگشته اکنون پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

سرمربی برزیلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

از تمام حمایتی که از پرسپولیس شد و همچنین پیام‌های محبت‌آمیز دوستانم سپاسگزارم. از صمیم قلب برای مردم آرزوی صلح و امنیت دارم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها