اخبار لیگ برتر و حذفی

باشگاه پرسپولیس: از نظر ما میزبان دربی اراک است

باشگاه پرسپولیس مصمم به برگزاری شهرآورد در شهر اراک است.

درحالی‌که هفته آینده پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت اما همچنان در خصوص محل برگزاری بازی ابهاماتی مطرح شده است.

باشگاه پرسپولیس پیش‌ازاین ورزشگاه شهر اراک را برای برگزاری این بازی انتخاب کرد و حتی سازمان لیگ هم در زمان اعلام برنامه مسابقات، از این ورزشگاه به‌عنوان محل برگزاری شهرآورد سنتی تهران اسم برد.

اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون روز گذشته صحبت‌هایی مطرح کرده که این اظهارات، شائبه‌ تغییر احتمالی مکان شهرآورد را به وجود آورده.

در این باره یکی از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر تغییر درخواست تغییر محل شهرآورد برای باشگاه ارسال نشده و باشگاه پرسپولیس همچنان مصر است که این بازی در اراک برگزار شود.

حتی به گفته این مقام مسئول، نمایندگان این باشگاه فردا در جلسه مربوط به بازی با استقلال حاضر خواهند شد تا این باشگاه نشان دهد که اصرار به برگزاری دربی در اراک دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis The Great

از نظر ما چه چرت و پرتیه
دوزار اقتدار ندارید
میزبان هستید مثلا
یکم تحکم به خرج بدید شلوغش کنید وگرنه اینا هرجا تونستن سر ما رو بریدن هی به نفع خودشون بازی لغو میکنن قانون عوض میکنن شما هم ببو