اخبار بازیکنانتيم ملي

خبر بد از اردوی تیم ملی برای اوسمار؛ عمری مصدوم شد!

بازیکن پرسپولیس زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال تمرین انفرادی کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی پوشان ایران امشب آخرین جلسه تمرینی خود را برای دیدار دوستانه برابر کیپ‌ورد برگزار کردند؛ تمرینی که در هوای مطبوع ٢۴ درجه‌ای در زمین تمرین باشگاه العین برگزار شد.

در این تمرین سامان قدوس به دلیل ابتلاء به آنفلوآنزا غایب بود و تیم ملی با ٢۴ بازیکن به تمرین پرداخت.

در این تمرین تاکتیکی شاداب و جدی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بارها به شاگردانش وظایف‌شان را یادآوری کرد.

در بازی درون تیمی که در فضایی جدی و رقابتی برگزار شد، سرمربی تیم ملی بر بازی تک‌ضرب و سرعتی تاکید داشت.

در پایان تمرین ٩٠ دقیقه‌ای امشب، بازیکنان تیم ملی تمرین پنالتی کردند.

محمد عمری امروز جدا از سایر بازیکنان زیر نظر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی به تمرین پرداخت.

تیم ملی فردا شب از ساعت ١٩: ٣٠ در نخستین دیدار خود در تورنمنت العین به مصاف تیم ملی کیپ‌ورد، یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی ٢٠٢۶ می‌رود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

تیم ملی مصدوم سازه واسمون

BeHnAm

من حالم از این تیم می.لی بهم میخوره. خیر هم که هیچوقت نداره برامون …

محمد طالبی

نفرستید بازیکن به اردوی تیم ملی، آدم به چه زبانی دیگه بگه،
هر دفعه فرستادید مصدوم براتون برگردوندند..
کسی هم مسئولیت مصدوم شدن بازیکنان تیم رو برعهده نمیگیره . تمام عوامل فنی تیم ملی آماتور هستند و هر دفعه مصدوم رودست تون میگذارند .
به این اردوهای بی کیفیت و نازل و بازی با تیم‌های درجه چندم بازیکن از باشگاه نفرستید آقا .
منافع تیم مهم تر از تیم ملیِ