اختصاصیمصاحبه ها

درویش: به زودی صحبت می‌کنم، مفصل در خدمتتان هستم!

پرسپولیس نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هنگام خروج از باشگاه حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد.

رضا درویش که پس از استعفا برای انجام امور نهایی و جلسه با اعضای هیئت مدیره در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود دقایقی پیش از باشگاه خارج شد.

درویش در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: قرار شد در فرصت مناسب خدمت همه دوستان خبرنگار باشیم که ناراحت نشوند چرا چند نفر از آنان هستند و چند نفر نیستند و مفصل در خدمت شما خواهیم بود.

رضا درویش روز گذشته پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل خیبر و کسب یک برد از هفت مسابقه پس از 1376 روز از مدیریت پرسپولیس کنار رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
تقی جعفری

صحبت بکن اما دروغ نگو !!!!! شهامت پذیرفتن خبط و خیانت ها و جبران خسارت های وارده به پرسپولیس در دوران ریاستت را بپذیر و بپرداز والسلام

بهنام

هرکی اخراج میشه تازه میخاد افشا کنه مثل علی فتل استفراغ . بسه دیگه دوران بگم بگم مال زمان احمدی نژاده . نمیخواهیم مزخرفات تورو بشنوین دست علی گدا و علی دنبه رو بگیر برید کربلا

میثم

لطفاً خفه شو کارنامه شما کاملا فصل گذشته این فصل عیان چه گندی زدی مردک

پرسپولیسی

فقط گمشو دله دزد

محمد

غلط میکنی، اول باید جوابگو دلالیات باشی و محاکمه بشی

محمد

گمشو دلال

امیر

خدا رو شکر فکر کنم این دیگه آخرین دروغی باشه که درویش میگه

جبار

هیچ صحبت وغلط اضافی نیمخواد کنی چون هرغلطی که میخواستی درعمل کردی و عالم و آدم دیدند برو گورتو گم کن چون هیچ کسی دیگه حاضر نیست اسمتو بشنوه چه بخواد اراجیف احمق خائنی مثل تو رو گوش کنه.

آرش

امیدوارم دیگه سمت ورزش فوتبال پیدات نشه…فقط مایه ی عذاب بودی…امیدوارم بعدا با وجدان خودت کنار بیای…از این همه آزاری که دادی هوادارا رو

بهنام

اگر کشور قانون درست حسابی داشت باید یقه اش میگرفتن پول ها از کجا آمده کسی که یه خشک شویی درب داغون به پرشیا داشت از کجا ماشین شاسی بساز بفروشی راه انداخته این لشکری تا تونستن چاپیدن

شهباز شادگان (به یاد مرتضی مرتضوی)

آخه چه صحبتی ، اتفاقا به چیزی که دیگه نیاز نداریم صحبتهای شماست

پرسپولیسی شماره یک

الحمدلله که رفتی

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

ضعیف ترین و دلال ترین مدیر تاریخ باشگاه ❗

بهرام راد

خفه بابا کفتار پیر

کارو

گردنت بشکنه بری بر نگردی پرسپولیس رو نابود کردی خدا لعنتت کنه

سعید

اینقدر مرد هستی که همه چی رو بگی؟

Amosapour

باز میخوای دروغ و عوام فریبی راه بندازی ملعون،،،یک سوالو تو نشستت جواب بد،،با چه هنری می‌تونستی هربار با وعده و دروغ مردمو فریب بدی؟،،،(من خودم بغال می‌شناختم جنسارو دولا پهنا میکرد تو پاچه مردم،از قماش خودتون بود ولی شریفتر از شما شغالها،حتی اونم فریب وعده های پوچت رو خرده بود)داستان چیه که به شماها میرسند با وعده های پوچ و دروغیتون فریب میخورن،ولی تو دزدی و کلاشی قوانین نیوتون رو به تمسخر میگیرن آنقدر باهوش میشن،،،،

ایران

راه اسپانیا از کربلا می‌گذرد. ما چقدر ساده بودیم که فکر میکردم میری زیارت

ایران

فعلا با سرمایه ای که از کنار پرسپولیس به جیب زدی خودت و دوستانت تشریف ببر همون اسپانیا که سرمایه گذاری کردی،دیگه نمیخاد جواب پس بدی

امید

الان فقط باید سکوت کنی

حامد

مگه حرفی هم مونده عملکرد و مبنای رفتار شما گویا ی همه چیز است قضاوت با مردم