اخبار باشگاهاسلایدر

موافقت رسمی هیات مدیره با استعفای رضا درویش و سرپرستی حدادی

پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس رسما از موافقت با استعفای رضا درویش از مدیرعاملی پرسپولیس و سرپرستی پیمان حدادی خبر داد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست سرخ پوشان در هفته هفتم مقابل خیبر خرم آباد، استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرد و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در طی دوران تصدی مدیریت باشگاه با استعفای وی موافقت کرد.

طبق تصمیم اعضای هیات مدیره، پیمان حدادی، رییس هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

گفتنی است در مورد مسائل فنی قرار است در جلسه بعدی هیات مدیره تصمیم گیری شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

همیشه ی جا باید نقطه ضعف باشه اوسمار میاد ولی با حدادی متاسفانه

بهنام

درویش رفت اینا باید برن حدادی اینانلو لشکری بی شرف دلال هاشمیان ترسو هر شخصی درویش راه پاش تو باشگاه باز کرد باید از پرسپولیس بره بازیکنان احمد زاده سروش رفیعی سرلک شل ول بابایی اینا دردی از پرسپولیس دوا نمیکنن که آفت هستن

میثم

حدادی بهتر از درویش نباشه مطمئنا بدتر همین آدم اول فصل مصاحبه میکرد بهترین بازیکنان گرفتیم دوما این با درویش کامل هماهنگ مطمئن باشید هر کاری انجام بده اول با درویش خائن مشورت میکنه هم این هم اینانلو صد درجه بدتر درویش کلا هیچ شناختی از فوتبال نداره فقط بخاطر رفاقت با پروین راه پاش باز شد پرسپولیس

Reza

طالبان ی هلیکوپتر درست کرده بود هاشمیان همان هلیکوپتره طالبانه تا وقتی تو پرسپولیس باشه نتیجه نمی گیریم گور بابای درویش ولی مگه درویش تیم ارنج میکرد این بی سواد اسکول هم باید اخراج بشه تا نیم فصل تیمو بدن باقری و سید جلال

حمید

دوستان بنده اول فصل گفتم هاشمیان و درویش کمر نابودی پرسپولیس کبیر بستن حالا که گورشون گم میشه خواهشا می کنم همه یک صدا اوسمار و گرشاسبی بخوان به شرافتم قسم این ترکیب پرسپولیس جوری قوی میکنه که تو آسیا هم حرف داریم واسه گفتن بساط این بازیکنای بنجل امثال سرلک با رفیعی باید جمع بشه

علی قرمز ته

یک نفر نالایق رفت

یک نفر نالایق تر ، جایگزین شد
بیچاره هوادار

پرسپولیس قرمز بی همتا

خدارو هزاران مرتبه شکر حالا بعد از درویش نوبت نوچه هاشه اول از همه وحید هاشمیان خنگ بی سواد

سعید

پرسپولیس رو خدا آزاد کرد، اما حدادی هم باید بره اینها یک باند هستن که با هم عشق و حال کردن و پرسپولیس رو نابود، ضمنا دوستانشون خیلی تلاش دارن قهرمانی های این مدت رو به درویش نسبت بدن اما همه میدونن که وقتی اومد تیم سرحال و قوی بود و این یارو کاری نکرد بلکه کم کم تیم رو تضعیف کرد و به اینجا کشوند، در واقع دستپخت اصلی این دلال دزد همین تیم فعلی هست که متاسفانه در بد مخمصه ای گیر کرد، خدا باعث و بانیش رو نابود کنه

تقی جعفری

باسلام به همه سرخ دلان
باخت تیم محبوبم پرسپولیس خیلی تلخه
اما وقتی ایند باخت منجر به رفتن کسی بشه که
باعث خسارات زیادی مالی به مملکت و باشگاه
و ندانم به کاری های متعدد و سوء مدیریت و ناکامی های فراوان و سوهان روح طرفدار بوده است ؛ بابت این باخت خدای را بسیار شاکرم
و هم این دکتر احمدی بالاخره خیلی دیر فهمید که این آقا به درد نمی خوره و مخالفان درویش جوانان ۱۶ – ۱۷:ساله نیستند !!!! بلکه تمام هواداران فوتبال فهم پرسپولیس در کل ایران از جمله جوانان کم سن و سال هستند!!!!
ان شاء الله که این استعفا با انتساب های صحیح منشأ خیر و برکت فراوان بشود. آمین

پرسپولیسی

دوستان خواهشمندم اون کسی که خود تون دوست دارید به پرسپولیس نسبت ندید ، واسه پرسپولیس در این مرحله فقط اوسمار باید بیاد ، تمام

متین

باید یک مدیر عامل دلسوز و سالم و کار بلد جازین درویش بشه
حدادی هم نوچه درویشه

ebibig

الان سریع می‌ره کربلا

محمد

برنگرده

ناصرپرسپولیسی

خب راه برا اومدن اوسمار هم فراهم شد .هرکسی میتونه اوسمار رو برگردونه مدیرش کنید

مهدی پرسپولیسی

آقا این درویش چنان ریده تو تیم که حداقل تا آخر فصل طول میکشه برگردیم به حالت عادی. اولین قدمم اینه کل دار و دسته اش گم بشن و هلی کوپتر و امیرحسین پیروانی و مرزبان هم با خودشون ببرن. مدیر فقط گرشاسبی که دست هوادار متمول و باندش با سردستگی سروش رو قطع کنه، مربی هم فقط خارجی کارنامه دار. نه اینکه برن التماس آلومینیوم و فولاد و چدن و مس رو بکنن که رضایت نامه مربی درجه ۳ ایرانی رو بگیرن

عشقم پرسپولیس

خدارو شکر غده سرطانی رفت تنها نکته مثبتش این بود که بدهی های گذشته را صاف کرد هرچند با زد و بند و دلالی

به نظرم برانکو دیگ برای ارتش سرخ کارایی نداره چون هم اشباع شده و هم سال آخر با رفتن چوک و اومدن برادرش تیم اصلا دلچسب نبود
در درجه اول اوسمار و یا مربی طراز اول
اگرم ایرانی انتخاب بشه فرشاد پیوس می‌تونه مناسب باشه
اصلا دور و بر تارتار و امثالهم که پروین سفارش کرده نرید
امیدوارم با یک مدیرعامل دلسوز و مربی به روز به اوج برگردیم تا نیم فصل باهمین تیم هم میشه کار جمع کرد
بعد این باخت و چند سال حرص و جوش امشب یکم شاد شدم انشالا خبر بعدی اخراج پنکه

آرش

تو رو خدا چجور توی گزینه هات اوسمار و پیوس میذاری کنار هم؟؟!!!پیوس مربی به روزیه؟؟؟؟؟محض خدا فوتبال ببین

عشقم پرسپولیس

اولا که اوسمار و پیوس کنار هم نذاشتم
دوماً گفتم بین گزینه های داخلی در دسترس پیوس ارجح‌تر است از نظر من
عبدی امتحانش قبلاً پس داده و قابل قبول نیست پیوس چندین بار با تیم های درپیتی لیگ دو و لیگ یک نتایج خوبی گرفته و مربی هجومی هستش
بنده به عنوان یه هوادار نظرم گفتم ربطی به فوتبال دیدن نداره عزیز
ادعای الکی نکن
یاحق

آرش

پیوس با رزومه ی مربیگری توی لیگ یک بیاد پرسپولیس؟دوستان قضاوت کنید خودتون

علیرضا

خداروشکر.‌..واسه اولین بار از باخت تیم خوشحال شدم..چون باعث شد تیم از شر درویش خلاص شه..این رفتن اندازه قهرمانی واسم ارزش داشت

محمد

مدیرانی چون طاهری ، گرشاسبی، عطابخش به درد پرسپولیس میخورن نه حدادی و سمیعی و …وگرنه میشه دوباره یکی مثل درویش بدرد نخور. ببینید کی گفتم نذارید دوباره چند سال دوران درویش تکرار بشه هوادارای باغیرت. لشگری هم گمشه

امید

گور به گور بشی درویش

Arj

بابا حدادی شریک … و رفیق قافله هستش این چه انتصابی هستش