ورزش های دیگر

پرسپولیس هم وارد لیگ برتر کشتی شد

پرسپولیس و استقلال امسال در لیگ کشتی تیم‌داری خواهند کرد.

برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر کشتی ۲ باشگاه پر هوادار استقلال و پرسپولیس وارد میدان خواهند شد و قرار است امسال در این رشته ورزشی تیم‌داری کنند.

بر اساس این تصمیم، باشگاه استقلال در ۲ بخش کشتی آزاد و فرنگی به میدان خواهد رفت؛ تیم کشتی آزاد استقلال با نام «جویبار» و تیم کشتی فرنگی با نام «قم» در مسابقات شرکت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس با حمایت و مالکیت بانک شهر، در هر دو رشته آزاد و فرنگی با نام اصلی خود در لیگ حاضر خواهد شد.

قرعه کشی لیگ برتر کشتی روز 9 مهرماه برگزار خواهد شد، اما اینطور که اخبار از فدراسیون کشتی به گوش می رسد تیمداری استقلال و پرسپولیس در این رقابت ها قطعی شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed

هاشمیانو با حفظ سمت هم سرمربی کشتی کنید چون مربی نتیجه گرا هست

نوید

کشتی هم‌مگه مساوی داره ؟

حسین

حتما ملی پوشان تاپ را جذب کنید