نقل و انتقالات پرسپولیس

مخالفت وحید هاشمیان با جذب بالوتلی

با وجود آنکه ماریو بالوتلی تمایل خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود، کادرفنی این تیم به سرپرستی وحید هاشمیان، این انتقال را منتفی دانست.

هفته گذشته، ماریو بالوتلی، مهاجم نام آشنای فوتبال ایتالیا، از طریق یکی از ایجنت‌های ایرانی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد. این در حالی بود که سال گذشته، “سوپرماریو” تمایلی به حضور در لیگ ایران نشان نداده و عنوان کرده بود که سطح فوتبال ایران برای او پایین است. اما به نظر می‌رسد این بار نظر او تغییر کرده و به این انتقال مایل بوده است.

با این حال، گویا کادرفنی پرسپولیس به سرپرستی وحید هاشمیان، هیچ علاقه‌ای به جذب این مهاجم نشان نداد و پرونده حضور او در جمع سرخ‌پوشان به سرعت بسته شد. با آغاز مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف جهان، تعداد گزینه‌های پیش روی پرسپولیس برای جذب مهاجم کاهش یافته و این تیم همچنان به دنبال یافتن یک گزینه مناسب است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
26 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران پرسپولیسی

اینا همش شو بخدا این بالوتلی بیاد تو ۱۸ قدم توپ بهش برسد مستقیم میزند تو گل اقا میگید این خوب نیس بهتر از بالو کیا میخواید بگیرید مهاجم دسته ۴آلمانی که اونم فکر نکنم بگیرید شما مهاجم بگیرید خراب باشد وحید از همون اول همه هجوم میارن سر خودت پس مواظب خرید کردنت باش ما که ۳ماهه داریم میگیم تیم دفاع چپ راست دفاع آخر بازیساز و مهاجم با کیفیت میخواد تیم ولی شماها اندازه هوادار هم نمیفهمید بخدا فعلا که همه حرفاتون از سر شکم سیری بوده پس دیگه شماها دلتون با تیم نیس فقط دارید تیما خرابش میکنید تیم تو رده سوم باشد مشکلی نیس این حرف شماس دیگه ولی هوادار قهرمانی میخواد آقای هاشمیان و درویش پس یه غلطی بکنی

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

اگه بازیکن مجانی هست بگین درویش بگیره یا دلالی زیاد تو جیبش پیره یکی مثل باهویی یا ژائو را بگیره

فرخ پرسپولیسی / تهران

آخر لیگ باید بازیکن جذب کنید؟!

**اولتراسور**

اط این نمیسوزیم ک هاشمیان هر بازیکن بزرگی رو بهش لینک میکنن میگه گرووووونه نمیخوام اط ایندمیسوزیم رفته بازیکن از بوندسلیگا3 آورده و روش پا فشاری میکنه ک فقط همینو میخوام جالب اینجاس طرف تو بوندسلیگا 2 بالاترین حقوقش سالی 150 تا بوده الان سالی 1200 میخواد …
وینست ابوبکار کاپیتان تیم ملی کامرون 1500 گروووونه ولی بازیکندگم نام بوندسلیگا 2 و 3 1200 ارزونه

سرخ‌دل

والا انگار مالکه، همه از خداشونه ولی این میگه نه، منو یاد اون دانش‌آموزانی میندازه که دوران مدرسه نیمکت اول میشستن و میگفتن آقا اجازه امروز گفتید امتحان میگیرید یادتون که نرفته

سرخ‌دل

اینهمه بازیکن باکیفیت رو رد کنی بخاطر چی و کی؟ گزینه‌های هاشمیان و درویش هم آلمانیه و هم قزاقستانیه هردوشون بی‌کیفیت هستن

سعید پرسپولیسی ۱۹۸۸

کاملا معلومه که بزرگترین شرطی که هاشمیان برای سرمربیگری پرسپولیس قبول کرده اینه که یک بله قربان گوی محض در قبال درویش باشه،
آخه مگه میشه تیم اینهمه باگ داشته باشه بعدسرمربی تیم هیچ خواسته‌ و ناراحتی نداشته باشه، نمونش خرید اوریه بود، و هر کی فکر کنه که اوریه تا نیم فصل دستمون رو میگیره از فوتبال هیچی نمی‌فهمه.هاشمیان برای خرید مهاجم به گفته خودشون کلی سختگیری می‌کنه و میگن چندتا مهاجم با کیفیت رو به نحوی رد کرده، بعد چطور راضی میشه و ریسک می‌کنه بازیکنی که یک سالونیم از فوتبال دور بوده و هزارتا مشکل داره رو بگیره اونم توی پستی که جز بازیکن آکادمی بازیکن جانشین دیگه هم نداره، بعد مشکلش بک چپه

علی

ی کار درست کرده باشی تو عمرت همین بود

محمدحسین

آقای هاشمیان بازیکن جدید چی شد
فیفا دی تموم شد

قاسم

از هاشمیان برای ما آبی گرم نمیشه،این خط و اینم نشون

آرش راد

درباره انتخاب بالوتلی کمی حق میدم اما درباره انتخاب وینسنت ابوبکر نه واقعا چیزی که الان به نظر میرسه هاشمیان خودش هم نمیدونه چی میخواد اگر اون گزینه های آلمانی که کیفیت پایینی دارن واقعا گزینه هاشمیان بوده باشه به نظرم رویکرد هاشمیان شبیه کارکردن تو تیم های پایه است انگار نتیجه گرفتن براش مهم نیس بايد بدونه درست پرسپولیس آنقدر جام و افتخار گرفته که اگر یکی دو فصل هم جام نبریم چیز خاصی نیس اما هیچوقت ما به عنوان هوادار تیم قبول نمیکنیم بازی بی ارزش تلقی بشه برامون

علی صباغ

چه عجله ای هست ؟ مسئولین تیم تمایل به خرج کردن ندارن و بقول (هاشمیان) تا وقتی بازیکن (خوب با قیمت مناسب گیر) نیاد با هر بهانه ای موضوع تقویت تیم منتفیه . تمام

اسی

هاشمیان کیو میخواد؟ امباپه ؟نه اونم‌کیفیت نداره.فقط احمد زاده و براجعه

سرخ‌دل

هوادار پرسپولیس همین الان برو صفحه درویش اینستاگرام و خیلی محترمانه کامنت کن: یا “ابراهیما نیانه” و یا “جورج پوشکاش”، والسلام. نباید اجازه بدیم فلیکس پلات معمولی رو بگیرن، داره میادا الکی‌الکی، چرا رقبا میلیون دلاری هزینه کنن اما ما نه؟!.

لشکری _ بندرجاسک

ماکت بالوتلی هم توی هیجده قدم بوی گل میده

عاشق ایران

آخه هپاتیت نداره

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

خب مسلمه هر چی بنجل تر باشه به نفع درویش رفقاست، جیب ها پر پول تر میشه
وگرنه بالوتلی مهاجم گولاخیه

محمد

درویش از زنوزی و رقبای پرسپولیس شیتیل گرفته که پرسپولیس رو تضعیف کنه. ۳ ماهه میخواد یه مهاجم بخره درحالی که توی همین فاصله استقلال ۴تا مهاجم خریده و سپاهان دوتا مهاجم خارجی خریده! مگه میشه ریگی به کفشت نباشه و انقدر بیعرضه باشی!

Milad

اینها همه فیلم درویش هاشمیان هست برای سر کار گذاشته شدن رسانه هوادار

Perspolis The Great

مشکل اینجاست که کادرفنی گزینه های خودش رو معرفی میکنه که مدیرعامل همه رو میپیچونه و الکی میگه نشد نیومدن
و مدیرعامل گزینه های دلالی خودش رو مطرح میکنه مثل همین بالاتولی که خب کادر فنی این رو دخالت آشکار میدونه و رد میکنه

نعیم

بخاطرحاشیه های زیادش بدردنمیخوردولی واقعادرویشوهاشمیان حالشون خوبه؟دیگه کی میخوان مهاجم جذب کنن ؟!

۱۲شاخه گل سرخ

خدا ازت صبر عظیم می خوام بتوانم این همه بدی و ظلم نابرابر را در حق پرسپولیس و خوشی و الطاف بیکران در حق استقلال و باقی رقبا را تحمل کنم اجازه نده دشمن شاد باشیم.

۱۲شاخه گل سرخ

مستر گدا، مدیر پرسپولیس، مهاجم خوب عمدا نمی گیرد هدیه میده کیسه ابو بکر ها چه راحت بجای پرسپولیس سر از تیم محبوب درویش درآورد،آقا برای گول زدن ما میره سراغ مصدومان و هپاتیتی ها خاک برسش. .اقای هاشمیان شما محبوبی ولی برای مربی گری پرسپولیس زود تصمیم گرفتی اونم وقتی خائنی مدیرعامل پرسپولیسه ، محبوبیت خود را با پذیرش نیمکت پرسپولیسی که اسیر دشمنانشه خدا کند از دست ندید.
بانک شهر خنده داره یکی را منبع پول بی انتها حمایت کنه ما را بانکی که خیرش فقط در جیب درویش و استقلال است چرا باز پرسپولیس را بهش دادن بخدا پرسپولیسی ها کور نیستن شما حامیان استقلال و دشمنان پرسپولیس کورید.خدا ازتون نگذرد.

سجاد

سنگ بزرگ نشونه نزدنه پس خواهشا با این خبرهای فیک مردم رو سرکارنذارین
نخ اون بازیکنه دیگه نه شما میارینش،اینقدرم آب به آسیاب خرویش نریزین

پرسپولیس زلزله

احتمالا دنبال یه مهاجم ۵۰ ساله هست ک با هزار تومان بیاد بشینه رو نیمکت.. بابا ول کنید این بازیا رو

پرسپولیسی

اینا بازیکن بخر نیستن الکی دارن با اسامی بازی میکنن …