اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از آغاز فصل / تقدیر هاشمیان از بازیکنان +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین پایانی خود پیش از شروع فصل مسابقات را امروز برگزار کرد و در پایان این تمرین، بازیکنان مورد تقدیر سرمربی قرار گرفتند.

سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از آغاز فصل مسابقات را امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه به مدت یک ساعت برگزار کردند.

این تمرین در دو بخش در زمین‌های شماره ۲ و ۳ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بازیکنان بعد از کشش، نرمش، گرم کردن و سایر تمرینات بدنی به پاسکاری و در ادامه مرور برنامه‌های تاکتیکی طراحی شده پرداختند. دروازه‌بان‌ها نیز در بخشی از کار، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی دروازه‌بانی انجام دادند.

انگیزه و هیجان برای شروع مسابقات نزد بازیکنان در این تمرين بیش از پیش نمود داشت.

در پایان تمرین، وحید هاشمیان پیش از عزیمت تیم جهت اردوی پیش از بازی صحبت کوتاهی را برای بازیکنان انجام داد.

سرمربی سرخ‌ها ضمن یادآور شدن مسوولیتی که در قبال هواداران و نام بزرگ پرسپولیس بر عهده آن‌ها است از بازیکنان به پاس صبوری و تحمل در قبال اردو و تمرینات سخت، تقدیر و تشکر کرد و از آن‌ها خواست همین تلاش و روند را در مسابقه پیش رو و تمرینات آینده به کار ببندند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصرپرسپولیسی

ببینیم تیم وحید سبک بازیش چیه

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

هاشمیان اگه حسابشو از درویش و آقایان جدا کنه، برد میکنه ❗

مهران پرسپولیسی

شیرهای پایتخت برای پیروزی به میدان میروند❤️❤️❤️❤️❤️

کاربر یک

همینقدر بگم که از مازاد کردن بازیکن اقای هاشمیان نشان داد بی تجربه خام هست این یعنی تو ادامه مسابقات با بی نظمی از دست دادن رختکن مواجه خواهیم شد همین الان چند بازیکن حرفای خوبی راجب هاشمیان نمیزنن یعنی نتونسته با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کنه مثل اوسمار فنی بخوام بگم بهتر بود پرسپولیس یک مربی بزرگ می آورد هاشمیان دستار این مربی میکرد تا با فضای باشگاه شرایط روحی روانی بازیکن فضای هواداری آشنا میشد کسب تجزیه میکرد این که یهو سرمربی بشی قطعا یک قمار ممکن برد باشه ممکن باخت باشه اوسمار هم نتیجه گرفت بخاطر کسب تجربه کنار یحیی بود فضارو میشناخت بنظرم هاشمیان نمی تونه موفق باشه چون قدرت نداره

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

قصاص قبل از جنایت می‌کنی؟ هنوز که هیچ بازی رسمی انجام ندادن. چشم و گوش ما نباید به رسانه‌هایی باشه که دنبال حاشیه‌سازی برای تیم هستن. وقتی اول کار انتقاد می‌کنین، دو تا بازی نتیجه نگیره چکار می‌خواین بکنین؟

کاربر یک

قصاص نیست با توجه به شناختی که از مدیریت دارم تا نیم فصل به حرفم میرسی حالا مونده مافیای فوتبال ایران بشناسی تا نیم‌فصل صبر کن راجب گاریدو هم گفتم هشدار دادم بهم حمله شد نتیجه رو دیدیم این فصل هم می‌بینیم

کاربر یک

همینقدر بدون که بازی امروز تیم یک دفاع وسط داره اولی مصدوم دومی محروم اینجوری امید داری هاشمیان نتیجه بگیره؟