اخبار هواداران پرسپولیس

احضار دو لیدر پرسپولیس به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق دو ابلاغیه برای لیدرهای باشگاه پرسپولیس صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق غلامرضا خوندل و محمد اکبری( لیدرهای باشگاه پرسپولیس) جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز دوشنبه 27 مرداد ماه در محل این کمیته حضور داشته باشند.

این دو شخص در تجمع روز گذشته با هواداران پرسپولیس وارد درگیری لفظی شده و تحرکاتی ایجاد کرده و استوری های نامناسبی پس از آن منتشر کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

تکلیف این لیدرهای باید مشخص بشه به محل وصلت که قلدری می کنند

بهرام راد

برای اولین بار کمیته بی اخلاق کار درستی کرده این نوچه های درویش رو احضار کرده

ایمان

این لیدرها وجودشو دارن بیان تو شهرستان ها دست رو چهارتا زن هوادار متعصب دلسوز بلند میکنید امسال وجود دارین بیان شهرستان مخصوصا این دوتا لیدر بقیه هم این فصل دهنتون سرویسه خندنگ دلال بیشرفا

فرهاد

من
هم
یکی
از
همون
50
نفرم!
اخراج مدیران دلال و دروغگو!

Masoud

معلوم نیست چه غلطی دارند می‌کنند تو باشگاه که چند تا اوباش کاره ای شدند

Perspolis The Great

شعبان بی مخ های درویش هستن

لشکری _ بندرجاسک

غلط کردند با هواداران درگیر بشن ، قبل از کمیته اخلاق باید باشگاه باهاشون برخورد کنه و درصورت تکرار بندازنشون بیرون ولی انگار مدیریت درویش مدیریت باج دادن به لیدرنماهای بی اخلاقه

پرسپولیسی

کیت جدید چی شد !؟ لحظه شماری میکنیم ببینیمش …

Red Army

لیدر و لیدربازی باز
پرسپولیس برا هواداره نه یه مشت لیدر