اخبار هواداران پرسپولیساختصاصیاسلایدر

هتریک تجمعات هواداران پرسپولیس باز هم مقابل بانک شهر

هواداران پرسپولیس همانند روزهای گذشته، با تجمع خواهان برکناری رضا درویش از مدیرعاملی این باشگاه هستند.

هواداران معترض پرسپولیس به شرایط این باشگاه، امروز همانند سه شنبه هفته گذشته مقابل ساختمان بانک شهر تجمع کردند و علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

پس از تجمع یکشنبه گذشته مقابل باشگاه و سه شنبه گذشته مقابل بانک شهر این سومین تجمع هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت باشگاه در کمتر از یک هفته گذشته است.

هواداران پرسپولیس در انتقاد به وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات و عدم تقویت اسکواد این تیم، به عملکرد رضا درویش معترض هستند و خواهان برکناری او شدند.

این تجمع در نهایت با ورود نیروی انتظامی و متفرق کردن هواداران پایان یافت اما چیزی که مشخص است این است که اعتراض هواداران پرسپولس، همچنان ادامه دارد و تمام نخواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شیر پیر 6

مقصر اصلی شخص سرمربی هاشمیان هستش چونکه داره مصاحبه میکنه ومیگه همه چیز اوکیه و تیم کامل هستش و من راضیم و خداکنه تیم نتیجه بگیره هرچند فصل قبل همین مهاجم ها بودن که گند زدن و ریدن وعلیپور چقدر موقعیت خراب کرد وبقیه چه گلهای مفتی خوردیم آقای هاشمیان ۲ تابازی زیبا و خوب وقشنگ بازی کنی و مهاجم ها موقعیت ها صدرصد گل رو که خراب کردند اونوقت میفهمی درویش چه چوبی برات تراشیده و خبر نداشتی ،خدا کنه اشتباه کرده باشیم اما با علیپور و دورسون چطور میخوایم گل بزنیم نمیدونم ،خدا لعنت تون کنه ،خدا بزنه توی کمرتون اگه نتیجه نگیرید

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

افرین برین تیم را به فنا داد این‌مردک عوضی

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

ماشااااااااالله هواداران ارتش سرخ آسیا ❤
.
به اسم خصوصی سازی دارن هواداران فریب میدن، در حالی که بانک شهر و اسپانسری ثروتمندی داریم، میتونن راحت تا ۵ میلیون دلار بازیکن بخرن ❗

Arj

تو رو خدا متوایان امر در بانک شهر دادگستری نهادهای نظارتی به داد پرسپولیس برسید درویش تیم رو به فنا داده رزومه خوبی نداره پول هم خوب خرج میکنه ولی معلوم نیست به کجا بازیکن 200 هزاردلاری رو800 هزار تا میگیره تو نیم فصل هم بهش غرامت هم میده رد میکنه و از این دست کارها زیاد انجام داده خواهشا به صدای هوادارها گوش کنید سازمان خصوصی سازی کجاست احمدی ریاست بانک شهر کجاست به خدا پرسپولیس گناه داره فقط اخراج همراه با بازخواست از درویش

Perspolis_6

اصلا معلوم نیست داستان چیه….یه روز صداش در میاد و چندتا مدیر از بانک احتمالا دستشون رو میشه که با درویش تبانی میکردند….چون واقعا این منفعل بودن از طرف بانک نرمال نیست.

پرسپولیسی اصیل

بدبختی ما روزی شروع شد که کیسه رو دادن به ثروتمندترین هُلدینگ نفتی خاورمیانه و مارو دادن به کنسرسیومی که پول نداره خودکار برای مشتریان بانکاش بخره، حالا هم خودتونو ناراحت نکنید، به جاش کیسه یکی دو تا ستاره دیگه میخره که اعتبار لیگو بره بالا، شُ ل کنید دوستان تا برق نرفته و آب قطع نشده لذتشو ببرین

داود

بانک شهر مامور نابود کردنه نه ساختن. گندشا دراوردید. صد بار میگیم پرونده بیرانوندا بفرست فیفا نمی فرستی. نتیجه اش اینه کشکی بازیکن ورسپولیس را ثبت نمیکنه. خودتونم میدونید مدوم اورگان سه تا تیم را پستش داره پول بیت المال را دلره میده به یک سری مفت بر. بازیکن 2ملیون یورو فقط بابت رضایت نامش دادن 2/5به خودش بعد بازیکن ما ثبت نمیشه شما هم بله چظم قربان گو

مهرداد

تو استادیوم طوری از خجالتشون در میایم که خودشون فرار کنن تو خیابون خیلی حرفا رو نمیشه زد

Perspolis_6

درویش باعث تمام ناکامی‌های فصل گذشته و تمام انتخاب‌های اشتباه هست….به اندازه بودجه یک فصل فقط بازیکن و مربی اشتباه انتخاب و هزینه کرد… پر واضح مشخصه که داره دو لپی‌میخوره ولی پشتش خوب پره….الان اگر ما بودیم به عنوان سلطان زدو بند میکشیدنمون بالا.

شمس

تا وقتی سروش و احمدزاده میمونن و وحید امیره بی حاشه و زحمتکش رو میخوان خراب کنن ما هوادارا ساکت نمیشینیم

عزیزی

اگر هاشمیان جلوی باند بازی سروش رفیعی و وسایر بازیکنان باند باز رانگیردر آینده هم به ضرر خودش است هم به ضرر تیم و هم طرفداران

متین

والا ما می‌بینیم هرچه این تجمعات بیشتر میشه جایگاه درویش لعنتی و لمپن مستحکم تر از قبل میشه و از جاش تکون‌نمیخوره
به قول قدیمیا کهنه نجس هیچوقت آتیش نمیگیره

اردلان

خدا وکیلی این مدیریت!!! ممد یوسفی هوادار متمول باید تعیین کنه کدام بازیکن مازاد بشه کدام بازیکن بمونه سروش رفیعی باید برای تیم تصمیم گیری کنه این چه وضعیت مدیریت ماندن درویش واقعا به صلاح پرسپولیس نیست آقای هاشمیان شما میای جلوی هوادار خودت قرار میدی چرا اجازه مازاد کردن بازیکن بهش اعتقاد نداری بهت نمیدن زورت به وحید امیری اهل باند دسته نیست بدون حاشیه کارش انجام میده رسیده اوضاع تیم خیلی غم انگیز درویش باید استعفاء بده مدیر بیاد دست خیلی هارو از باشگاه کوتاه کنه

دوچرخه‌سواران

درویش بخاطر معامله ای با بانک شهر کرد جایگاهی ثابت هست ما رو دادن بانک شهر اونا رو دادن پول ساز

مهران پرسپولیسی

من نمیدونم چقدر این آدم دنده پهنه نمیرد خوب بیا برو چون مالکان تیم یعنی هوادارها تو را نمیخواند میفهمی یا باید بیشتر بهت توهین بشد جیبت هنوز پر نشده دیگه چیزی نداره باشگاه به تو بده فقط برو تا تیم تو آرامش کارش را انجام بده تو باشی تیم سکوها را نداره لعنتی برو گمشو

Perspolis The Great

باید چند صد نفری تجمع کنن تعداد پایین رو پراکنده میکنن
درویش با این تجمع های کوچیک نمیره

داود

یه روز اول هفته میشه باید 5شنبه باشه که بیشتر تعطیل هستن بعد. قبلشم اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی

حامد

امروز اول کم بودن بعد زیاد شدن