اخبار بازیکنانتصویر برترنقل و انتقالات پرسپولیس

حضور نفرات مازاد هاشمیان در تمرین پرسپولیس

پرسپولیس تمرین نوبت صبح خود را با حضور نفرات قرار گرفته در لیست مازاد وحید هاشمیان برگزار کرد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت امروز برگزار شد.

این تمرین با حضور نفرات مازاد وحید هاشمیان برگزار شد، باشگاه پرسپولیس همچنان در حال کش‌وقوس با وحید امیری، سردار دورسون و سعید مهری برای جدایی است.

طبق پیگیری‌ها، در مورد وحید امیری اتفاق جدیدی رخ نداده است و او تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد. باشگاه پرسپولیس و وحید هاشمیان موضع‌گیری جدیدی در خصوص او نداشته‌اند.

سردار دورسون مهاجم ترکیه‌ای پرسپولیس، برای جدایی از این تیم خواهان دریافت ۵۰ درصد از رقم قراردادش شده است. پرسپولیس در صورت جذب مهاجم، به طور قطعی با این بازیکن توافق خواهد کرد و او از پرسپولیس جدا خواهد شد.

در مورد سعید مهری نیز، این هافبک برای جدایی باید مبلغی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد به باشگاه بپردازد تا قراردادش اقاله شود.

حال باید دید در فاصله ۴ روز تا آغاز لیگ برتر، پرسپولیس چه تغییراتی در لیست خود خواهد داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی نصیرزاده

به هر حال به سلیقه و انتخاب مربی احترام باید گذاشت. اما سردار دورسون فصل قبل نشان داد باکیفیت هست.
ولی برای وحید امیری باید قبول کنیم سن بالا رفته و سعید مهری هم هر مربی آمد اسمش جزلیست مازاد بود.
هم بازیکن و هم باشگاه باید فکر منافع خودش باشد و احساسات و تعارف و باید کنار گذاشت و امیدوارم فنی تصمیم باشد و نه فشار دلال و هوادار.
و در پایان حق را به حق دار داده بشود و اسم و طرفدار معیار انتخاب نباید باشد وقبول کنیم بازیکن حق دارد، پیشنهاد بهتر داشت برود همانطور که باشگاه به بازیکن فکر نمیکنه و هر کسی بهتر باشه ،آن را حفظ میکنه

پرسپولیسیم

یعنی احمدزاده موندنی بعد امیری میخوان رد کنن؟
من ک با این تصمیم به این کادر فنی امیدی ندارم بازیکنی که کارنامش مشخص عملکرد فاجعه بار فصل قبلش همچنان فیلمش جلو چشمامون داره رژه میره موقعیت های ک لیگ قهرمانان آسیا از دست داد یکیش گل میشد ما بجای تیم دوم و بی اصالت میرفتیم مرحله بالاتر تو لیگ هم راه رفتنش بازی با سپاهان هنوز یادمه آخه چرا ی بازیکنی باید عضوی از فصل جدید باشه؟ با کدوم رزومه با کدوم آمار ؟من ک به با این تصمیم کادر فنی امیدی ندارم به فصل جدید قطعا ایشون بازم جز نفرات اصلی یا جز ۱۸نفره امثال سلمانی هم بازم رو سکو واقعاً اگه اینجور باشه فصل پیش رو بازم عذاب آوره

کاربر یک

واقعا این هاشمیان مرخصه یعنی چی مربی تعارف مگه داره چند وقت دیگه لیگ شروع میشه روش نمیشه لیست مازاد بگه نمیخوام جایگزین بگیرین هاشمیان هم شده نوچه درویش برای دلالیش

مهران پرسپولیسی

ایه همه مدت درویش هیچ غلطی نکرد میخواد تو این ۲روز انجام بده درویش چون میدونه میخواد بره هوادار نمیخوادش بخدا بدتر از اینم انجام میده و میره که تیم تا آخر فصل قشنگ نتیجه نگیره

Perspolis The Great

درویش عمدا بازیکنان مورد نظر هاشمیان رو نمیخره تا بازیکنان مد نظر خودش در تیم بمونن
هوادار گرامی به هوش باش
وقتی تمامیت سرمربی زیر سوال میبری چه انتظاری داری بازیکنان حرفش رو گوش کنن معلومه چند دستگی ایجاد میشه این دستاورد درویش در این سالها بوده