شبکه اجتماعیمصاحبه ها

خداحافظی یک بازیکن پرسپولیس: تمام اتفاقات تلخ و شیرین این چند سال جلوی چشمانم است

دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس با انتشار پیامی از جدایی خود خبر داد.

مهرشاد اسدی دروازه‌بان سوم پرسپولیس به انتشار پیامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

اسدی با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام نوشت: سلام به همه هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس خدارا شکر می کنم بابت فرصتی که به من داد تا بتوانم به پیراهن باشگاه بزرگ پرسپولیس برسم… در این لحظه تمام اتفاقات تلخ و شیرینی که در طی تمامی این چند سال رخ داده جلوی چشمانم تداعی می شود و خداحافظی برایم سخت تر می شود ولی زندگیست و پر از اتفاقات غیر منتظره… از باشگاه بزرگ پرسپولیس و همه زحمتکشان تیم تشکر می کنم از تمامی مربیانی که در طی این سال ها برای من زحمت کشیدن سپاسگزارم… از همه ی بازیکنان و هم تیمی هام ممنونم که با تمام وجود همیشه کنار من بودند و در پایان از تمامی شما هواداران عزیز که در کنار من بودید تشکر می کنم و سپاسگذار تک تک شما عزیزان هستم… به امید دیداری دوباره.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

همین مهرشاد اسدی آینده میفتیم دنبالش با پول دوبرابر…

سعیدمیربختیاری

دوسال دیگربایدباالتماس و پولهای بادآورده ملت راخرجش کنم تا دوباره بیادپرسپولیس

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

موفق باشی پسر، امیدواریم توی تیم جدیدت فیکس باشی و بدرخشی، فقط جلوی پرسپولیس ندرخشی

حسین

موفق و پیروز باشی گل پسر پرسپولیسی

محمد

مهرشاد جان عزیز برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم امیدوارم در آینده همیشه بدرخشی و روزی برگردی به پرسپولیس خداوند پشت و پناهت