اخبار مدیران

مخالفت درویش با استعفای استیلی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کنارگیری مشاور فنی‌اش مخالفت کرد.

صبح امروز حمید استیلی با انتشار نامه‌ای اعلام کرد که از سمت مشاور فنی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کنارگیری کرده است. ای درحالی است که او یکی از دلایل کنارگیری‌اش از پرسپولیس را جذب بازیکن بدون مشورت با او عنوان کرده بود.

حالا در این زمینه یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت که درویش با استعفای استیلی مخالفت کرده است. هنوز معلوم نیست که واکنش استیلی به این موضوع چه خواهد بود و اینکه آیا همچنان بر تصمیم خود برای کنارگیری پافشاری می‌کند یا به همکاری خود با پرسپولیس ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
داراب 2

درویش چهارتا آدم آورده که مثل خودشنن پرو. اینا نوچه های پروین هستن. هرچی اون بگه. همون میشه

تا ابد پرسپولیس

ببینید مشکل اصلی شخص خود درویش رودربایستی که نداریم ایشون مدیر ضعیف ما گفتیم فصل گذشته به قول خودش سقف گذاشتن سنگ اندازی کردن حالا شده اما این فصل چی؟؟؟ آخه مگر میشه یک تیم در پست هایی که مشکل داشته که همه میدونن حتی یک بازیکن نگیری بری فقط هافبک جذب کنی؟ درویش بهترین آدم دنیا! اما در این حد بد عمل کردن خدا وکیلی جای دفاع نمیزاره پرسپولیس بزرگترین برند ورزشی ایران تا این حد لطمه زدن چه خواسته یا ناخواسته نمیشه ندید امیدواریم در این فرصت کم حداقل بازیکنان بگیریم به کار تیم بیان مخصوصاً هافبک دفاعی

پرسپ۶ولیس

استیلی پیشکسوت و بازیکن خوبی بوده اما به درد مربیگری و مدیریت نمیخوره امتحانشو پس داده . علی کریمی اسطوره بینظیر فوتبال ایران و آسیا حتی تو آلمان اما به درد مربیگری نمیخوره مربی موفقی نبوده یا خداداد عزیزی همینطور . بهتر که استیلی کناره‌گیری کرد بره رستوران بزنه کاسبی کنه بهتره

Ali sh

حاشیه خودش درست نمیشه ، باید درستش کنن که بگن مربی خوب نیست
آقای استیلی
دوران مربیگری تونو در پرسپولیس با نتایج درخشان یادمون نرفته

متین

اینا باهم میخورن دست هم آتو دارن مگه میشه با استعفاش مخالفت کنه

Perspolis The Great

یه سیستم درست کردن که هرکدوم استعفا بده اونیکی مخالفت کنه تا سالها بمونن و بچاپن و گند بزنن به پرسپولیس
مشابه استعفای درویش که هیات مدیره قبول نکرد گفت کجااااا شما اسوه هستی ما شمارو نباید از دست بدیم

ممد پرسپولیسی

تو رو خدا یکم حرفه ای باشین آبرویی که با ریختن عرق تو زمین جمع میشه رو دور نریزین
برادر من وقتی حمید خان قراردادی نداره استعفا یعنی چی؟؟؟؟؟پس ای هوچی گریا چیه دلسوز پرسپولیس هستین با یه تلفن حلش کنید چه به موندن چه به رفتن