اخبار مسابقاتاسلایدر

خیبر خرم‌آباد 1-2 پرسپولیس / کامبک پرسپولیس و چسبیدن به سپاهان

مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس مقابل خیبر خرم‌آباد با برتری سرخپوشان در زمین حریف به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امشب همزمان با سایر دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزارشد که با پیروزی دو بر یک سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

فرید امیری (۲۷) برای خیبر خرم آباد و فرشاد احمدزاده (۶۸) و اوستون ارونوف (۱+۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب خیبر:

محمدرضا دیناروند، حسین ابرقویی، احسان حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد عباسی (۷۳- محسن سفیدچغایی)، سینا خادم پور (۷۳- مبین دهقان)، امیر حسین جدی، فرید امیری، مهدی گودرزی، فراز امامعلی (۸۰- محمدطاها طباطبایی) و محمد جواد محمدی (۷۳- امیررضا تیموری).

ترکیب پرسپولیس:

الکسی گندوز (۴۶- امیررضا رفیعی)، فرشاد فرجی (۴۶- فرشاد احمدزاده)، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، میلاد سرلک (۶۳- محمد خدابنده‌لو)، سروش رفیعی، یعقوب براجعه، وحید امیری (۷۸- اوستون اورونوف)، سردار دورسون و علی علیپور (۶۳- عیسی آل‌کثیر).

نیمه اول برای خیبر:

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی میهمان خیبر خرم آباد است که با وجود از دست دادن جام قهرمانی دنبال کسب جایگاه دوم برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی است.

اسماعیل کارتال که تیمش ۵۴ امتیاز از ۲۸ بازی قبلی کسب کرده و در رتبه سوم است بازی را تهاجمی شروع کرد اما با سرعت بالای وینگرهای خیبر روبرو شد تا مجبور شود دفاع را کمی مستحکم نگه دارد.

پرسپولیس سعی داشت با فرارهای براجعه و امیری از جناحین از فضای خالی برای ایجاد موقعیت استفاده کند اما این امر محقق نشد تا خیبر روی در دقیقه ۲۵ روی ارسال امامعلی و ضربه سر فرید امیری تک گل نیمه اول را به ثمر برساند.

تعویض‌های عجیب بین دو نیمه پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در حالی نیمه دوم را آغاز کردند که گندوز دروازه بان این تیم جای خود را به رفیعی داد و احمدزاده هم جانشین فرجی شد. تصمیمی عجیب از سوی کارتال که احتمال می‌رود بار دیگر جو رختکن پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه شده باشد.

پرسپولیس قدرشناسی کرد!

سرخپوشان در نیمه دوم با تهاجمی خود را با استفاده از همان تاکتیک سانتر از جناحین دنبال کردند تا بالاخره وحید امیری در دقیقه ۶۵ با سانتر دقیق خود باعث شود فرشاد احمدزاده با ضربه سر گل تساوی را بزند.

خیبر پس از این کل کمی جلو کشید تا برد خانگی را کسب کند اما تجربه پرسپولیس به داد آنها رسید تا میهمان تهرانی در نخستین دقیقه وقت‌های اضافی توسط اوستون ارونوف به گل دوم و پیروزی بخش این بازی برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد تا هم امتیاز با سپاهان شود اما تفاضل گل کمتر این تیم سبب شد تا همچنان در رتبه سوم باقی بماند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
52 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد امیر دست پاک

توی کانال پرسپولیس گفتم اینجا هم میگم که بالای ۹۰ درصد سرمربی های دنیا باید بازیکن تراز اول داشته باشند و الا نمی تونند تاکتیک را درست پیاده کنند و کارتال هم از همین دسته هست

فرخ پرسپولیسی

نمی دونم چرا از وجود رفیعی در دروازه استفاده نمی شه. رفیعی خیلی از گندوز بهتره . گندوز از زمانی که آمده به خاطر نداشتن آگاهی میدانی و خروج های بی موقع گل های زیادی رو دریافت کرده.

مهدی

والسلام، کارتال نمیتونه نه، نمیتونه

مرتضی

بخدا بریم در باشگاه کارتال و درویش رو اخراج کنن این تیم سال دیگ دومم نمیشه کارتال هیچی بارش نیست ترکیه مربی خوب نداشته و نخواهد داشت در کل تاریخ …بابا سبک بازی پرسپولیس این نیست اوسمار رو بیارید

محمد امیر دست پاک

اوسمار یه نیم فصل فقط بازی های لیگ داشت با ترابی ،حسن و اورونوف آماده پس قیاس اشتباه نکنید

مهدی

تمدید با عالیشاه

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

بردیم خداروشکر ولی با این سبک بازی فصل بعد باید خواب قهرمانی ببینیم، مگر اینکه تاکتیک عوض کنه کارتال

کاپیتان ابدی

یعنی میشه به این مربی امید داشته باشیم؟؟نیمه اول بدون هیچ موقعیتی و سرلکی که یه نمره منفی محسوب میشه تفاوت مملی و سرلک همین یه بازی مشخص شد مربی جالبی داریم بازی قبلی بود که گفتم وقتی ۳ بر صفر جلو بودیم باید رفیعی رو به جای گندوز بیاره ولی الان نیاز به برد داشتیم و این کار رو کرد که عملا یه تعویض هجومی رو از بین برد خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه

پرسپولیسی

به خدا یحیی ۱۰۰ برابر بهتر از کارتاله

نوید

خدایی با سلام صلوات و روی زیرکی ارونوف بردیم . این فوتبال نیست که پرسپولیس بازی میکنه . مثلا کدوم تیم رو تو اسیا میخوایم با این فوتبال ببریم ؟؟؟؟ البته اگه بریم اسیا

م . ن

من فکر میکردم گندوز یه جور ماست هستش !؟ اما یه کم که گذشت متوجه شدم یه گلره … امشب این جناب گلر خارجی !! خروج و گل مفت نخوردن را از رفیعی یاد گرفت

شبنم

اگه اس خوزستان برده بودیم الان ۵۹ امتیازی بودیم خیالمون راحت میشد.. حیف ازاون فرصتایی که ازدست رفت

کاپیتان ابدی

هفته قبلی بهت گفتم بشین ۹۰ دقیقه بازی رو نگاه کن ببین امیری چقدر توپ لو میده و چقدر پاس اشتباه داره گفتی متعصبه حالا هم بهت همینو میگم برو کل تایمی که بازی کرد رو نگاه کن ببین چقدر مفید بوده حتی میتونی سرلک رو هم کمکش بیاری ما عملا با این دو بازیکن از حریف عقبیم مخوصا سرلک که کلا تعطیله و فقط رو به عقب بازی میکنه ببین با اومدن خدابنده لو چقدر بازی تغییر کرد ما بازیکنایی مثل دورسون و اورونوف میخوایم که فقط بازی رو به جلو داشته باشن

نصیری

ارونوف حلالت باشه هر چقدر گرفتی

دانیال

لعنت بهت درویش نگاه تیم به چه وضعی افتاده که توان بردن هیچ تیمی رو نداره اصلا حوصله هوادار سر میره از بس بی برنامه و بی هدف بازی میکنن واقعا چیکار کردن با تیم حالا به نظرتون این تیم با امثال فخریان و کاظمیان و…. مشکلش حل میشه واسه فصل بعد،؟؟؟؟ بقیه تیم ها چه بازیکن هایی میگیرن ما چی میگیریم لعنت بهت درویش

پرسپولیس عشق

و همچنین اشتباهات سروش رفیعی، دریبلی که میخواد بزنه ولی نمیتونه، همون توپ برمی گرده میاد میشه موقعیت گل برای تیم مقابل‌‌.

حمید

رفیعی از تمام هافبکها بهتر بود و همین باعث شد براجعه بره دفاع و امیری و سرلک تعویض بشن. فعلا تنها دوتا هافبک خوب بیشتر نداریم یکی سروش و دیگری مملی. الان بجای سروش کی باید بازی میکرد؟

آرش

استاد محترم این آقا دیگه باید بره..انگار ندیدین توی برنامه فوتبال برتر چجور مشخص شد تو همه چی دخالت میکنه.بحث دیگه فقط فنی نیس

پرسپولیس عشق

آمار کل فصل رو که نگاه کنیم و بررسی کنیم اشتباهات سروش رفیعی، در لو دادن توپ ها و آمارهای دیگری که هافبک باید داشته باشه، می بینیم که آمارش ضعیف بوده‌

Perspolis_6

باور کنید حتی اگر این دو بازی را ببریم سال آینده با این سر مربی به هیچ جا نمی‌رسیم….اینو همین الان بندازین بیرون تا دیر نشده….

حمید

هنوز نمیشه نظر قطعی داد چون پرسپولیس بازیکن خوب نداره و همچنین بعضی مربیان بازیکن ساز هستند مثل برانکو و بعضی باید بازیکنان خوب داشته باشند تا نتیجه بگیرند.

م . ن

واقعا معلوم نیست چی به سر این تیم میاد که اینقدر پر نوسان هستن !!؟ گزارش تمرینات که شاداب و با طراوت و انگیزه و … هست اما بازی واقا بی حال و فاقد انگیزه هستن

کاپیتان ابدی

من حدس میزنم اینا مثل برره از افعال معکوس استفاده میکنن وگرنه همیشه تمرینا تاکتیکی و پر نشاط هست ولی تو زمین دریغ از دوتا حرکت تمرین شده

Perspolis-6

اینا کی هستن دیگه….همشون بدرد نخورن از مربی تا بازیکن تا الا اخر
انگار همگی قبل بازی گروهی زدن باهم
خجالت اوره.

alis66

سلام،من اومدم فقط بگم این فصل که از دست رفت حداقل فکر سال بعد باشند قهرمان تو فصل نقل و انتقال مشخص میشه،امثال شکاری یا کاظمیان که به پرسپولیس لینک شدن بازیکنانی معمولی هستن که تا دلت بخواد از این بازیکنهای معمولی تو پرسپولیس زیاد تیم ستاره میخاد امثال ترابی،قلی زاده یا اونوروف سال اولی که اومده بود پرسپولیس تو رو خدا نرید سراغ همچین بازیکنانی که گلی هم سر تیم خودشون نزدن

محمد امیر دست پاک

ترابی را که زنوزی نمی ذاره بیاد و قلی هم تیمش نمی ذاره

سعید666666

خاک عالم ……
حیف ما تماشاگران با معرفت این چه تیمیه .چرا اینقدر خسته هستن

پرسپولیس همیشه قهرمان

پرسپولیس جایی که باید خوب بازی کنه خراب می‌کنه الان که سپاهان هم یک گل خورده سروش با اون مصاحبه بی موقع در این مقطع نباید بازی میکرد

عشقپولیس

متاسفانه ازپرسپولیس فقط اسمی باقیمانده وهیچ نشانی ازپرسپولیس سالهای گذشته نداریم باید حداقل ۱۰ بازیکن که پابه سن هستند واشباع شده اند ردشون کنیم برن به امان خدا وبازیکن جوان وجویای نام بگیریم

سعید666666

آخه منه طرفدار چرا توقع داشتم این تیم قهرمان بشه.ما براحتی میتونیم دوم بشیم البته ن با این بازیکنان شکم سیر

سعید666666

مگه داریم هوادار گل زده والا بازیکنان ما انگار ۱۰۰ دقیقه دویدن.بی هدف و گنگ لیاقتشان همینه با داشتن چنین بازیکنای بی تفاوت

پسر شجاع

من نمیدونم اونایی که به کارتال ایمان دارن ، آیا بازی های پرسپولیس رو نمی بینن؟؟؟
خداوکیلی این چه بازی هستش که بازیکن ها ۴ تا پاس درست درمون نمیتونن بدن
یه مقدار که خیبر فشار میاره سریع توپ لو میره
امسال که تموم شد و حتی آسیا رو هم از دست دادیم ولی واقعاً برای سال آینده نگرانم

پرسپولیس عشق

اشتباه فرشاد فرجی در گل خوردن تیم!!!
این اشتباهاتی که امثال فرشاد فرجی انجام ميدند تو تیم بزرگی مثل پرسپولیس، باعث از دست رفتن امتیازات میشه.

Amir

خدایی نصف این تیم باید حذف بشن و مخصوصا کارتال و درویش

Mazyar

یکسال گذشت
سه تا مربی عوض کردیم

این مشکل گل خوردن روی شروع مجدد ها حل نشد که نشد

Milad

بابا این مربی نیست به خدا هنوز یک حرکت خوب ازش ندیدم

ناصرپرسپولیسی

چقدر حرص خوردم ای خدااااااا
انتظار داریم اینا برامون سهمیه بگیرن
وینگر باید آزار بده دفاع جلوشو، مال ما دریغ از یک دریبل
چ توپی گیر این دورسون لاک‌پشت افتاد نمیتونه استپ کنه لعنتی، وسط هامون ک هیچ، یک نیمه کامل تو قوطی بودیم اونقدر ریختن توپ ک گل شد، لعنت به همه تون، همه شون غير از میلاد محمدی بندازین بیرون بابا أاااه

ناصرپرسپولیسی

دوتا بچه هم پیدا میشه منفی میده

هومان

از این مربی در نمیاد مگه میشه یه مشکل رو تو چند ماه برطرف نکنه و پاشنه آشیل بشه

محمد

این بی شرف بویی از مربیگری نبرده بخدا سال دیگه بازم نه قهرمانی نه سهمیه میگیریم آخه باید آدم یه چیزی از تیم ببینه که امیدوار بشه. جلو تیم خیبر حتی یه موقعیت نمیتونه ایجاد کنه. صادقی رو خط میزنه براجعه و فرجی میزاره این مربی مفت نمی ارزه. ردش کنن بره تا فرصت هس یه مربی بهتر پیدا کنن . با این فقط الافی و چیزی جز غم و عصه نصیبمون نخواهد شد ما گفتیم

عشقم پرسپولیس

این چه بازی آخه چرا با روان هوادار بازی میکنید
اورونوف و خدابنده لو را بیار‌ دیگ
حتی شده 3 مهاجمه بازی کنیم باید ببریم
یا علی مدد

آرش راد

وقتی با وجود بازیکنای که دیگه سایه قبل خودشون نیستن باشگاه فشار میاره کاپیشاه که همیشه تاثیر مثبت داره تمدید نشه همچی واضح تر میشه که داستان چیز دیگس با نهایت احترام وحید امیری از وقتی مصدومیت تموم شد یک صدم وحید امیر فصل قبلم نبوده دلیلش میتونه سن بالا امیری باشه نیمه اول با وجود امیری و‌ سرلک تیم انگار ۹ نفره داشت بازی میکرد کلا وسط زمین دست تیم خیبر بود فکر کنم تو کل ۴۵ دقیقه یه توپ به پای سرلک خورد امیری هم که کلا بر خلاف قبل هر بازیکنی میتونه دریبل بزنتش توپ ازش بگیره فصل تموم شد ما اخر نفهمیدم آنالیز فاز دفاعی تیم با کیه که یارگیری نفر به نفر به بازیکنا نمیگه همه تو‌ یه صف خط میکشن

حمید رحیمی

یه نیمه بازتده بدون خلق چ س مثقال موقعیت گل ! آقای کارتال عدم تعویض در نیمه دوم یعنی عدم فهم فوتبالی ! فرجی و سرلک و براجعه فاجعه ! سروش هم کم کار ! الان 1 هیچ و 3 هیچ دیگه فرقی نداره روح جنگندگی میخوایم ! کاش عیسی و اورونوف و خدابنده لو رو جای براجعه و فرجی و سرلک بیاره و از درو دیوار توپ بریزیم رو دروازه حریف وگرنه رسما آسیا پر ! خاک تو سرت صادقی که این فصل اندازه براجعه 18 ساله هم نبودی و تو روحت یاسین سلمانی که الان باید ستاره لیگ بودی نه میخکوب رو نیمکت و سکو

Saeed

اخ که چه امتیازای مفتی جلو تیمای اخر جدول از دست دادیم!

داود

تو بک قاب از، ۱۱ بازیکن پرسپولیس۶نفرشون انگار گفتن هر کدوم تکون بخورید بهتون شلیک میکنن چرا اینا اینجوری بازی میکنن؟؟؟ بخدا پول مفت دارن میگیرن. ببینم مثلا اگر من بجای ال کثیر تو پرسپولیس بودم بجای احمد زاده بودم بجای…. چه تفاوتی داشت با اینا؟؟؟ آقا ترا دین و ایمونتون پول را کشکی کشکی ندید به والله من یه اشتباه کردم تو کارم مشتری پولما بالا کشید کدوم شغل دیدی طرف هر کاری کنه پولشا میگیره

مهدی

تا کی ما باید از دست این دوتا فرشاد حرص بخوریم؟ فرشاد فرجی یه تنه ریده تو یه سمت تیم، توپو نمیتونه بزنه به گولسیانی زرت و پرتم میکنه، کی تو فوتبالیست شدی آخه پلشت

سعید

همه تیم ها برای موفقیت پرسپولیس تلاش میکنند ولی کارتال برای نابودی پدسپولیس، این چه بازی بود؟
به خدا اگر این بازی رو نتوانیم ببریم مطمئن باشید که کارتال به دنبال عدم صعود تیم به آسیا هست، غیر از این نمیشود حتی فکر کرد.

حامیییی

وقتی یه ریشو آرزوهای این همه هوادار رو به فنا میده.. بندازش بیرون این فلجی رو

مرتضی

سروش چرا همش باید تو ترکیب باشه دندون لق رو باید زودتر کشید

عمو کارلوس

وای به حالمون….سروش ومیلاد سرلک باهم…..پت ومت
چه فکری می‌کنی آقای کارتال

حمید رحیمی

آقا جان مادرت میلادو بزار راست امیری رو ببر چپ این فرجی سرطانه ! اورونوف و خدابتده لو رو چرا نزاشتی حتما باید گل بخوریم دفاع اتوبوسی شن که دیگه نشه کاری کرد ؟!

دانیال

تمدید با عالیشاه