اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

پرسپولیس تمرین کرد و راهی رفسنجان شد +تصاویر

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به رفسنجان و دیدار برابر مس، در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی آغاز شد.

سرخپوشان پایتخت تمرین یک ساعته امروز چهارشنبه را از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در هوای بهاری برگزار کردند.

این جلسه تمرینی، سبک‌تر از روزهای گذشته بود و بازیکنان با روحیه‌ای بالا برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند، بخش‌های مختلف تمرین سرخپوشان بود.

امید عالیشاه و اوستون ارونوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی تیم بودند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین هم بازیکنان بعد از وقفه‌ای کوتاه راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر عازم رفسنجان شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه برابر تیم مس به میدان می‌رود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

سروش رفیعی و احمدزاده و یکی دو نفر دیگه باند تشکیل دادن، ای کاش بتونن اینارو مدیریت کنن…
#تمدید_عالیشاه. به گوش باشگاه برسونین ❗

ابراهیم

کاش از یاسین استفاده میکرد

Red Army

گولسیانی چرا اینقدر ناراحته؟

شبنم

اینکه دوتا جام از دست بدی سهمیه آسیاهم از دست بدی بعد نیشت باز باشه و بخندی واقعا عجیبه..انگار حرص و جوش خوردن فقط سهم ما هواداراس وگرنه اینا فقط پول میگیرن عین خیالشونم‌نیست که چه گندی زدن