اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدرداوری ها

داوران دربی 105 مشخص شدند، برادران حیدری

تیم داوری دیدارهای هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

اسامی داوران در این رقابتها به شرح زیر است:

*پنجشنبه 9 اسفند

مس رفسنجان چادر ملو اردکان

محمدرضا تارخ – حمیدرضا افشون – سعید زیبا – علی سام

ناظر: سعادت الله باغبانی

تراکتور تبریز سپاهان

موعود بنیادی فرد – علیرضا ایلدروم – فرهاد مروجی – حسین زمانی

VAR: امیر عرب براقی

AVAR: محمدعلی پورمتقی

ناظر: محمدرضا فلاح

استقلال خوزستان ملوان انزلی

امیر ایار – علی اکبر نوری – علیرضا طاهرخانی – مهدی اجاقی

ناظر: رسول فروغی

پرسپولیس استقلال

پیام حیدری – فرهاد فرهادپور – علی احمدی – مرتضی منصوریان

VAR: بیژن حیدری

AVAR: وحید کاظمی

افسر VAR: دانیال مرادی

ناظر: محسن ترکی

*جمعه 10 اسفند

ذوب آهن فولاد خوزستان

حسن اکرمی – امیرمحمد داودزاده – علیرضا مرادی – میثم صفاری

VAR: سیدرضا مهدوی

AVAR: مهناز ذکایی

ناظر: یدالله جهانبازی

خیبرخرم آباد آلومینیوم اراک

شبیر بهروزی – رحیم حاجی پور – علیرضا ممبنی – میثم عباسپور

ناظر: امیربهرام نقوی

نساجی مازندران شمس آذرقزوین

احمد محمدی – بهمن عبدالهی – هادی طوسی – علی بای

ناظر: اکبر بخشی زاده

هوادار تهران گل گهر سیرجان

بیژن حیدری – حمید نادری – محسن سلطانی – حامد سیری

VAR: موعود بنیادی فرد

AVAR: آتنا لشنی

ناظر: اسماعیل صفیری

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
RAHIM

اکثر داورا مخصوصا هر دو نفر اینا فقط به نفع استقلال قضاوت کردن . اصولا قضاوت کردن اینجوری توی مملکت ما جا افتاده

سوراختور

امشب شله زرد و کیسه از برادران حیدری و کاظمی شماره کارت میگیره.

۱۲شاخه گل سرخ

پس سر پرسپولیس بریدن یاران استقلال به صف شدن خدا خودش برای پرسپولیس ختم به خیر و خوشی کند.
درویش بی عرضه بازم سکوت کن نامرد خریدنی.

ناشناس

مگه حیدری حروم زاده محروم نشد سر بازی با سگ پاهان ؟ ولی داور بازی ذوب آهن فرداش محروم شد

بهمن نوری

خدا بدادمون برسه

پرسپولیس همیشه قهرمان

به به حیدری ها و کاظمی!!!

Red_6

ناموسا بنیادی خر هم بیارین جمعشون کامل شه اگ تونستین افشاریان فاسد هم برگردونین تاج هم بزارین کمک داور وسط

ایران

خدا به داد پرسپولیس برسه…من جا طرفداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی باشم با کوچکترین اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس فارغ سه بر صفر شدن بازی میرفتم وسط زمین حسابشون را میذاشتم کف دستشون. اونایی که موافق هستن لایک مثبت را بکوبند

محسن

خدا رحم کنه

دانیال

لعنت به درویش و بادومکی که‌ تیم رو نابود کردین خوووو چرا نمیرین‌ چرا دو دستی چسبیدین به تیم مگه چقدر داره پول گیرتون میاد که نه سیراب میشین و نه وقتی میبینین هوادار نمیخوادتون و تیم را نابود کردین نمیذارین برین تا یه ادم درست بیاد تیمو جمع کنه