ذوب اهن بی شرف جلوی ما عین بارسلونا بود ولی جلو شله زرد راحت لاشی بازی در اوورد باید یه برنامه بزارن ببینن داورها چقد به نقع شله زرد سوت زدن امسال بعدم یه مشت کارشناس کمیته داوران را اووردن تو تلویزیون همه را به نفع داورهاشون نظر بده خطای امید تو بازی با سیمان شله زرد کارشناس های خارجی گفتن نبود اینا گفتن هست
ذوب اهن بی شرف جلوی ما عین بارسلونا بود ولی جلو شله زرد راحت لاشی بازی در اوورد باید یه برنامه بزارن ببینن داورها چقد به نقع شله زرد سوت زدن امسال بعدم یه مشت کارشناس کمیته داوران را اووردن تو تلویزیون همه را به نفع داورهاشون نظر بده خطای امید تو بازی با سیمان شله زرد کارشناس های خارجی گفتن نبود اینا گفتن هست