اخبار باشگاهداوری ها

شکایت پرسپولیس از حیدری و زکی‌پور

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از میلاد زکی‌پور و بیژن حیدری شکایت کند.

دیدار امروز سپاهان و پرسپولیس صحنه‌های مشکوک زیادی داشت که غالبا در نتیجه پایانی بازی هم تاثیر به سزایی داشتند. با این حال قضاوت بیژن حیدری مورد اعتراض شدید بازیکنان و اعضای باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

در همین رابطه مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس با انتشار یک استوری خبر از شکایت این باشگاه از داور بازی و همچنین میلاد زکی‌پور داده است. خوشحالی زکی‌پور بعد از باز کردن دروازه حاشیه های زیادی ایجاد کرد و حتی منجر به محرومیت موقت این بازیکن شده است. همچنین پرسپولیسی ها معتقدند قضاوت بیژن حیدری باعث شکست آنها مقابل سپاهان شد و اگر اخراج اشتباه عالیشاه نبود، آنها به جای باخت ۳ بر ۲ بازی را در همان وقت قانونی برده بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
20 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
✌♥️Hamed

آقای درویش باید ازهردوبرادرحیدری شکایت کنی اون یکی هم داور واربوده کاظمی چی خدایی ایندفعه دنبالش روبگیرید چون بازی برگشت دردسرساز میشه واسه همه بازی تویه آزادی بعدم به کارتال بایدیادآودی بشه هوادرها عالیشاه رودوست دارن وبراشون مهمه مشکل دروازبان روکه میخواهین حل کنید بدگل میخوریم خودمون که بهترمیدونیم جریان چیه

کهگیلویه

چه فایده داره اعتراض به اخراج اشتباه عالیشاه وقتی که سرمربی هالومون میگه عالیشاه باید تنبیه بشه !!!! احمق

ناشناس

روی صحبتم خطاب به مسئولان خود پرسپولیسه آقایون وخانمهای مسئول من یکی از هواداران دو آتیشه پرسپولیسم بیخودی وقت تلف نکنید هوادار مظلوم پرسپولیس روهم سر کار نزارید در اینکه مثل تاس از حمایت نا محسوس پشت پرده مافیای فوتبال ایران کاملا برخوردارند شکی نیست ولی شماها هم دراین سه چهار سال گذشته کم به پرسپولیس ضربه نزدین از فراری دادن برانکو ،کالدرون،یحیی اسمار حتی همون گاریدو، تقویت نکردن بموقع تیم وانتخاب نکردن بموقع مربی خارجی در نیم فصل امسال خواهشا به شعورهواداران پرسپولیس با عملکردون توهین نکنید.

محمدی گنبد

سلام رشته تحصیلیم تربیت بدنی و ورزش نیست ولی با دیدن صحنه ای که عالیشاه اخراج شد و نظر داوران خارجی و ایرانی در مطلبی که تحت عنوان نظر ۱۴ داور در ورزش۳ درج شده بود فهمیدم داوریهای ما هم الکی و احساسی هستند با احترام به آقای یاسر همرنگ که از ابتدا نظرش رو خونده بودم لطفا از رزومه یاسر همرنگ مطلب درج کنید باسوادها باید دیده بشن.

ناشناس

تمام وقایع این روزهای پرسپولیس مدیران در سایه ورزش هستند که بنابر مصالح و موقعیت سیاسی و شخصی خودشون تمام هواداران فوتبال ایران روبه سوخره گرفتن و هیچکس هم جلودارشون نیست ،این وسط هواداران فوتبال ایران رو با برنامه ریزیهای موزیانه خیلی راحت مقابل همدیگه قرار میدن ونتیجه همینی هست که مبینید براشون هم نه پرسپولیس مهمه نه استقلال ونه سپاهان وتراکتور آخر هم همونها به ریش هواداران قاه قاه میخندن استفاده های غیر فوتبالی خودشون رو میبرن .

مهدی

ما هوادار سراغ مدیر و بازیکن و ..‌ خلاصه سراغ همه میریم تا مدتها ول کن یه بازیکن سابق نمیشیم ولی با امثال حیدری ها که بارها و بارها حالا چه عمد چه غیر عمد سر تیم رو میبرن کاری نداریم .ماها باید همت کنیم که امثال حیدری بدونه این کارها تاوان داره ولا آب از آب تکون نمیخوره بازی بعدی رو هم بهش میدن یه داستان دیگه

فرخ پرسپولیسی

هنگامی که رییس فدراسیون اصفهانی باشه سپاهان بازنده نمیشه!

م . ن

خیلی جالبه.در همین شرایط رییس کثیف فدراسیون فوتبال و مربای تیم ملی ! دیروز مجددا همدیگه را تایید کردن… دیوانه چو مافیا ببیند خوشش آید

مجموع کل افتخارات تاس = مچ پای پرسپولیس

گندوز رو چه زمانی از تیم میندازن بیرون ؟!

نصیر

انصراف بدید از لیگ رسما تبانی هست

سید قاسم گالیکشی

شکایت فایده نداره
باید تیم با فرهنگ پرسپولیس فقط دنبال این باشه که در لیگ کشوری دیگر بازی کنه و از این لیگ که چنین بازیکن نجس و نجس زاده ای داره و ماموران نظارتی وداوران عین ماست میبینن و عکس العملی ندارند بره بیرون

داود

اینهمه شکایت کردی تو ایران به کجا رسیدی وقتی وزیر ورزش و جوانان خودش میگه ریس فدراسیون بالابی خودش را خودش انتخاب می کنه دبگه مشخصه فدراسیون چه خبره. مگه رای بیراند را دادن ؟؟ فوتبالی که توش تست دوپینگ نمی گیرن تا اخر بخون چه خبرهد؟

سعید

فدراسیون کثیف ،

محمد چوبند

رکی پور. بعداز زدن گل پیراهنش رو دراورد. ،دوربین هم نشون‌نداد که بابت در اوردن پیرهن اخطار گرفت یا خیر .البته نمیدونم من اشتباه میکنم یا خیر، زکی پور. ی اخطار از قبل داشت یانه. دوستان اگه‌میدونن توضیح بدن.

مهدی

اخطار از قبل داشت باید اخطار بایت پیراهن در آوردن میداد که نداد

محمد چوبند

باید به شدت اعتراض کنید و ذره ای عقب نشینی نکنید

اکبر

خدا لعنت کنه بیژن حیدری که با قصد و غرض از قبل تعیین شده سوت میزد
خدا لعنت کنه رضا درویش عوضی که هیچ وقت نتونسته از حق پرسپولیس دفاع کنه در حد پرسپولیس نیست این عوضی

ناشناس

آقا بیخودی به داور توهین نکن اگر پرسپولیسی هستی باید متوجه شده باشی که پرسپولیس بلحاظ فوتبال به تیمی باج نمیده بشرطی که خوب سازماندهی بشه بموقع تقویت بشه،تیم پرسپولیس فقط هوادارخودش رو داره وبس اینایم که مسئولیتی در پرسپولیس دارن بجز چند نفر بقیه گوش به فرمان مسئولان سیاسی وغیر فوتبالی هستن و کاری به تیم وهواداران پرسپولیس هم ندارن اونا اگر شرایطشون ایجاب کنه کاملا در جهت تضعیف تیم کار میکنن، امسال بهشون دستور دادن که تیم رو تضعیف کنن بطور مثال مربیخارجی رو دو روز مانده به بازی الهلال میارن و باقی قضایا که اگر پرسپولیسی باشی کاملا متوجه هستی ومیدونی. پس بیخودی به کسی توهین نکن وبدون که امسال پرسپولیس از درون ضربه میخوره چرا که عوامل غیر پرسپولیسی همیشه بوده و خواهد بود.

محسن

اولا مثل همیشه اعتراض رد میشه،فوقش محرومش کنن،دیگه چه فایده،گند زد به بازی

نعيم

حرومزاده هاى خائن فقط همين يكاروبلديدالان چه فايده داره؟! اول فصل كه بازيكن خوب نگرفتيدنيم فصل دومم نگرفتيدبازيكناى اصليمون سرمربى كه قهرمانى آورده بودو فرارى دادين !! اين حال خرابمونوشكايت الكيه شمادرست نميكنه چراعرضه نداريدسهميه خارجى روبرگردونيد؟!البته درويش ومالكاى بيشرف الان خوشحالن كه پاداش قهرمانى نميدن