داوری هالیگ قهرمانان آسیامصاحبه ها

پرسپولیس یک پنالتی در دیدار با الریان طلبکار شد!

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است داور چینی دیدار الریان – پرسپولیس باید یک پنالتی برای سرخپوشان در این مسابقه اعلام می‌کرد.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت فومینگ چینی در دیدار الریان قطر – پرسپولیس اظهار داشت: داور در یک صحنه اشتباه تأثیرگذاری داشت. در دقیقه 12 بازی مدافع الریان روی احمدزاده خطا کرد و با کف پا به ساق پای احمدزاده ضربه زد و باید حتماً داور پنالتی اعلام می‌کرد.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه صحنه به VAR رفت، اما نمی‌دانم چرا داور پنالتی نگرفت. شاید بعضی‌ها بگویند قبل از آن خطای ژوائو را گرفتند، ولی اینطور نبود و داور خطای او را اعلام نکرد. داور چینی صحنه‌های به مراتب ساده‌تر را در میانه زمین خطا می‌گرفت، اما در این صحنه از خطای بازیکن الریان گذشت کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در مابقی صحنه‌ها داور تصمیمات درستی گرفت و تمام اخطارهایی هم که به بازیکنان داد، درست بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Ediperspolisi

طلبو خوب اومدی
گاریدو ریده با این تیمی که درست کرده

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

همین حالا این گاریدو را اخراج کنید یه مربی درجه یک بیارین

داود

پنالتی؟؟؟ شروع نکنید ترا خدا

علیرضا

اقای درویش چشم دنیا رو کور کردی با این مهاجم گرفتنت والا دی کارمو از این بهتر بود
این گاریدو چیه بخدا ساکت الهامی از این بهتره
حیف از اینهمه دلار ۷۰ هزار تومانی حیف

رئال مادرید.پرسپولیس

اینا همش بهونست بعده بازی با استقلال داریم بد بازی میکنیم

علیرضا

توجه توجه
گاریدو رید

ناشناس

عین لیگ ایران که اکثر پنالتی های پرسپولیس
گرفته نمیشه . تو اسیا هم این چندمین باره !!
بماند نفوذ اعراب در ای اف سی
عین فدراسیون کیسه کش ایران

Perspolis_6

البته که داوری هم نیمه دوم بسمت الریان غش کرد ….قبل گل روی امیری خطای واضح نگرفت این چینی بدرد نخور

کیسه دسته ۳

ای بابا ول کنید
برید هزینه کنید مربی خارجی خوب بیارید