حواشی

جنجال بزرگ دربی با برد پرسپولیس خنثی شد / بی‌اخلاق‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

استقلالی‌ها برای رسیدن به گل تساوی بازی جوانمردانه را رعایت نکردند.

پرسپولیس درحالی موفق شد استقلال را شکست دهد که آبی ها بعد از دریافت گل دست به بازی انتحاری زدند ولی در جبران گل خورده ناکام ماندند. در یک صحنه رافائل ‌سیلوا که سرش شکسته بود در محوطه جریمه پرسپولیس روی زمین بود. استقلالی‌ها بدون توجه به او و اشاره بازیکنان پرسپولیس به حمله خود ادامه دادند.

سپس توپ که به سروش رفیعی رسید با اشاره به مصدومیت بازیکن استقلال توپ را به بیرون زد تا رسیدگی پزشکی برای او انجام شود. بعد از انجام این کار و شروع مجدد بازی اما بازیکنان استقلال که با یک گل در دقایق آخر عقب بودند، بازی جوانمردانه پرسپولیس را جبران نکردند.

اتفاقی که اگر پرسپولیس برنده دربی نمی شد، می توانست جنجال بزرگی را ایجاد کند و بازی به سمت درگیری و حاشیه برود. استقلالی ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند ولی نتوانستند به گل مساوی برسند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
زنده باد پرسپولیس

فقط بگم که از نام پرسپولیس می‌ترسند زمانی که دفاع کله تاسشون مقابل ضربه عالیشاه مصدوم شد بلافاصله دروازه بان شون هم مصدوم شد یا زمانی که می‌خواستیم پنالتی بزنیم وقت کشی کردند

بهروز

بنظر من در بازی با تیمهای تراکتور و ششتقلال و شله زرد باید بی توجه به بازی جوانمردانه باشیم چون اگر ما هم رعایت کنیم اونها رعایت نمیکنن

رضا امیدی

پادوانی…. یامگا…. دراین مکتب نهضت ادامه دارد

طرفدار فوتبال

قدیما که آب خوردن از چشمه ها و جوی آب تامین می‌شد ، یک نفر سرش را مثل گوسفند گذاشته بود کنار جوی و آب میخورد ، یه انسان سرد و گرم چشیده بهش میگه اینطوری آب نخور ، فهمت (شعورت) کور میشه ، طرف میگه فهم چیه ، حالا شما انتظار جوانمردی از بعضی ها دارید که با این واژه غریبه هستند. فقط یه جماعت طلبکار هوچی.

Masood

حالااستقلالی های کثیف اگرمی تونید بگیداین موقعیت هم آفسایدبود.

یک طرفدار پرسپولیس

از کیسه کش ها انتظار جوانمردی نداریم. اصلا مکتب آنها همینه!

عباسی

نباید سروش توپ رابزنه بیرون
چون کیسه کشا خودشون توپ رانزدن بیرون
و بویی هم ازجوانمردی نبردند

سید قاسم گالیکشی

ما از تیم کیسه هیچ انتظار بازی جوانمردانه نداریم چون قبل از پرتاب اوت آقای چکش به بازیکنان اشاره کرد که اوت رو به حریف ندن
اما از صدا و سیما که حقوق کارکنانش رو از تبلیغات در میاره و قسمت عظیمش به خاطر پرسپولیسه انتظار داریم وقتی در دربی مهمان دعوت می‌کنند عدالت رو رعایت کنند
چرا باید سید عباسی گوساله کیسه کش رو میاره که باکاظمی و نیکبخت مجیز استقلال رو بگه و یکریز از تاکتیک تیم بی تاکتیک کیسه تعریف کنه
آقای میثاقی میتونست به جای این مفنگی داداش زاده رو بیاره باید کسی رو می‌آورد که علاوه بر بازی در دو تیم نهایتا طرفدار پرسپولیس باشه باید آشوبی رو می‌آورد این کار میثاقی قابل اغماض نیست

پرسپولیس همیشه قهرمان

بازی جوانمردانه رو جوانمرد رعایت می‌کنه نه هر کسی اتفاقا این که سروش تیمو بخاطر بازیکن بیرون زد و اونا بازیو شروع کردن موضوعی بود که نه گزارشگر و نه میثاقی و نه سایرین به آن اشاره نکردند

نعيم

همينه كه خدابالاخره يجاتوكاسشون ميزاره مثل شخصيت نكونانم كثيف بازى ميكنن

علیرضا

کیسه کش بودن جرم نیست فقط یک نوع بیماری است از نوع مازوخیست و خود آزاری

نصیری

این چیزا رو مربی باید بگه از جواد چه انتظاری دارید

مسعود

اصلا جای تعجب نداره کیسه کشا ، جوانمردی و بازی جوانمردانه اصلا تو قاموسشون وجود نداره البته همینطور سوراختوریا و شله زردا منتها کیسه کشا کلا استاد وقاحت و نامردی و ناجوانمردی هستن حتی در رابطه با بازیکنای خودشون!

علی

خوب دیگه شخصیت خودشون و باشگاهشون رو نشون دادن

Perspolis

پرسپولیس قهرمان میشه شک نکنید

سهیل خورشیدی ☀️☀️☀️

مکتب کیسه

سعید

مکتب کیسه همینه

متین ۷۴

مگر از مکتب استقلال انتظاری غیر از این دارین؟

مهدی

آقای سروش هیچوقت به خاطر مصدومیت این کیسه های دغل باز توپ رو بیرون نزن میتونستی همون توپ یه موقعیت بسازی دیدی که حتی توپ رو بهتون ندادن مکتب کیسه همینه ممکن بود همین یه موقعیت که بهشون دادی گل میشد

ایرج

انتظار از کی داری ؟

حسین

خوب حقشون گذاشتیم کف دستشون ❤️