اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

پرسپولیس تمرین کرد و راهی قزوین شد +تصاویر

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با فولاد برگزار شد.

سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. پس از آن، بازیکنان به زمین آمده و با دو آیتم کار با توپ تمرین را آغاز کردند.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی در این تمرین زیر نظر کادر پزشکی بودند و در سفر به قزوین تیم را همراهی نمی‌کنند. اعضای تیم بعد از پایان تمرین با دو دستگاه اتوبوس راهی قزوین شدند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شیر پیر 6

خداوند بزرگ ازت خواهشمندیم هرشب دعا میکنم که آقای درویش و تمام اونهایی که باعث شدن آقا یحیی رو فرار بدن و کم کم تمام تیم رو نابود کردن و حاضر نشدن یک مهاجم عالی رو بگیرن و تیم رو به این روز رسوندن هم دراین دنیا و هم درآخرت عذاب شون بده همونطور که با هر مساوی و باخت ما عذاب میکشیم و روح و روانمون بهم میریزه خدایا درویش و تمام دار رو دستش وتمام عزیزانشون رو از روی زمین محو کن تا دست از سر تیم محبوبمون بردارند بخدا قسم ما دیگه طاقت نداریم اگه آقا یحیی رو این بی شرف فراری نمی‌داد با همین بازیکنان و یک مهاجم تاپ میگرفتن تمام حریفها رو نابود میکردیم درویش یا تیم رو ترک کن یا به درد بی درمان دچار شو که مجبور به ترک تیم بشی

امید

چرا شاداب و خندان تمرین نمی کنند!!؟ این چهره های عبوس و گرفته واسه چیه!!؟؟

هومن متین نیکو

با سلام و عرض ادب
نبردن فولاد، یعنی عادت به کردن امتیاز از دست دادن و نزدیک شدن به حاشیه.

کاش سرمربی یاسین سلمانی را دریابد.

FC Ki3 Tehran

با وار هم قهرمان نمیشه دوچرخه سواران خخخخخ آخر فصل جام میدن اینا 3تیم بالای جدول دارن تمیز کاری میکنن برای ارتش سرخ که جام رو تحویل بدن

مهدی 666

اگه نتونیم فولاد رو ببریم دیگه از هر سه تا مدعی دیگه خیلی عقب میفتیم و تیم می ره تو بحران سخت . هر جوری هست باید سه امتیاز رو بگیریم .

خلیل حسن زاده

انشاالله که موفق بشن در برابر فولاد…ولی تیم نیاز به تقویت بیشتر داشت…چقدر ما حرص خوردیم از دست درویش با لجبازیش…دودش به چشم میلیون ها هوادر سرخ رفت

کمک آبی ویدئویی

امشب قراره به کیسه کشانی که پارتیشون کلفته بخندیم. فولادیها به کیستقلالی ها راه نمیدن، وار هم ندارن. امشب چکش کفری میشه مگه اینکه داور پنالتی بگیره