اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین ۷۰ دقیقه‌ای پرسپولیس در کاظمی / صادقی غایب بود +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (پنج‌شنبه) به مدت ۷۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کرد.

سرخپوشان پایتخت بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود برای بازی بعدی را امروز از سر گرفتند.
تمرین از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
بازیکنان ابتدا پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی را انجام دادند. سپس در بخش کوچکی از زمین پاسکاری تحت فشار انجام شد و مینی فوتبال نیز بخش پایانی بود.
دروازه‌بان‌ها نیز از ابتدا زیر نظر ننکا تمرینات اختصاصی انجام دادند.
سعید صادقی به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی بود و سایر بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدچوبند

اسدبیگی فصل قبل اقای پاس گل بود لاکن این فصل اسیر تاکتیکی تیم گا محمدی قرار گرفته . متاسفانه الان گل محمدی با اینکه دوستش دارم ، بیشتر به سوزاندن ستاره ها معروف شده .

محمد

اسدبیگی کیه منظورت صادقیه؟ مصدومیت چه ربطی به سوزوندن ستاره داره؟

ایمان

واقعا متاسفم برای یحیی و پرسپولیس که هنوز که هنوزه مشکل مهاجم و گلزنی پرسپولیس حل نشده

هوادار

گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

پرسپولیسی

به نظر میاد مشکلات پرسپولیس بیشتر جنبه روحی دارد تا فنی. در مورد مشکلات روحی هم یه مساله که وجود داره این است که تفاوت ماهوی دارد با مشکلات فنی و جبران ان سختتر است. یعنی اگر مثلا تیم مشکل گلزنی دارد میتوان با تمرینات ویژه در صدد رفع ان برامد و تمام کرد. اما مشکلات روحی روانی مجموعه همانطور که باعث افت فنی میشوند باعث روحیه گرفتن حریفان میشود. به بیان دیگر باعث افزایش تصاعدی مشکلات است.هم برای خودمان هم برای روحیه بهتر حریفان.یعنی در این شرایط اگر پرسپولیس روبروی سپاهان قرار گیرد حریف با اگاهی از معضلات روحی پرسپولیس میتواند حرکاتی برای بر هم زدن تمرکز تیم انجام دهد همان کاری که نکونام انجام داد و موفق هم شد. یعنی ضرر دو جانبه هم فنی هم روحی. پس معضلات و مشکلات روحی را باید با مهارت هر چه تمام تر پایان داد و با تزریق انگیزه و امید تیم را در مسیر نتیجه گیری بازگرداند. یادمان نرود ارژانتین در جام جهانی با باخت به عربستان همه را ناامید کرد اما سرانجام…