اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس 0-1 هوادار / سه امتیاز سوخت

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود که این دیدار با نتیجه پیروزی یک بر صفر هوادار خاتمه یافت. محمد جواد محمدی در دقیقه 88 تک گل میهمان را به ثمر رساند.

پرسپولیس که برای رقابت با سپاهان و استقلال نیاز مبرمی به 3 امتیاز دیدار مقابل هوادار داشت، با گل دقایق آخر هواداری‌ها شکست بدموقعی را تجربه کرد تا 39 امتیازی باقی بماند. شاگردان ساکت الهامی که فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس نباخته بودند، این بار سرخپوشان را شکست دادند تا شاید مجدداً مانع قهرمانی شاگردان گل‌محمدی شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیل اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک (77- سروش رفیعی)، سینا اسدبیگی (46- کمال کامیابی‌نیا)، وحید امیری، سعید صادقی (46- فرشاد فرجی)، شیخ دیاباته (77- لئاندرو پریرا)، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر (57- مهدی ترابی) و محمد عمری.

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، مسعود شجاعی (77- محمد میری)، سپهر روزی‌طلب (83- داریوش شجاعیان)، محمدمهدی مهدی‌خانی (65- صائب محمدی)، بابک مرادی(77- محمد عباسی)، محمد چهارمحالی (65- امید سینگ) و محمدجواد محمدی.

داور: حسن اکرمی

دقیقه 7 ضربه ایستگاهی مسعوشجاعی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12 سانتر خطرناک بازیکنان هوادار را بیرانوند مطمئن در دست گرفت و مانع ایجاد موقعیت برای بازیکنان هوادار شد.

دقیقه 18: عیسی آل‌کثیر در سمت چپ محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و با یک ارسال زمینی قصد داشت که اسماعیلی‌فر را در جلوی دروازه هوادار صاحب موقعیت کند که مدافع پرسپولیس توپ را رها کرد تا به دیاباته برسد، ولی قبل از مهاجم پرسپولیس مدافعان هوادار توپ را دور کردند.

دقیقه 23: پس از شروع مجدد بازی توسط علیرضا بیرانوند، توپ جلوی پای دیاباته افتاد و ضربه غافلگیرکننده مهاجم آفریقایی پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه ‌به بیرون رفت.

دقیقه 30 شیخ دیاباته از ناحیه سر مصدوم شد و کادر پزشکی پرسپولیس برای مداوای او وارد زمین شد. در نهایت کادر درمان سر این بازیکن را بانداژ کردند.

دقیقه 37: گئورگی گولسیانی با نفوذ از مرکز زمین به سمت محوطه جریمه هوادار، با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف گرفت که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: محمد عمری پا به توپ از میانه زمین فرار کرد و شیخ دیاباته را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد ولی ضربه دیاباته در شرایط تک به تک در داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

دقیقه 45+3: بیرانوند در محوطه جریمه با مدافع خودی برخورد کرد و دچار مصدومیت شد.

نیمه دوم

دقیقه 48: پرسپولیسی‌ها در گوشه محوطه جریمه هوادار صاحب ضربه خطا شدند و سانتر اسماعیلی‌فر را گولسیانی با ضربه سر به داخل چارچوب هوادار زد که خالد‌آبادی با مشت توپ را دور کرد.

دقیقه 60: محمد جواد محمدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 68: ضربه خطای ارسالی توسط مهدی ترابی را دانیال اسماعیلی‌فر با اختلاف از روی نقطه پنالتی به بیرون فرستاد.

دقیقه 72: مسعود شجاعی از حسن اکرمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 79: حسین صادقی پس از اینکه پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت هافبک هوادار راهی به چارچوب دروازه پرسپولیس نداشت.

دقیقه 86: اوت بلند وحید امیری در شلوغی محوطه 18 قدم هوادار جلوی پای پورعلی‌گنجی افتاد ولی ضربه مدافع پرسپولیس دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: صحنه ای که خطا روی محمد عمری به نظر می رسد هوادار را صاحب نوپ کرد و در ادامه با اشتباه فرشاد فرجی توپ جلوی پای محمدجواد محمدی افتاد و بازیکن هوادار در موقعیتی تک‌به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 91: سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 94: سانتر سروش رفیعی را پورعلی‌گنجی با اختلاف به بیرون زد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
29 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م س

از همان روز اول نظرم این بود که فرجی در حد تیم پرسپولیس نیست

هوادار

آقای گل محمدی باید جوابگو افت شدید بازیکنان باشد
مقایسه بین عملکرد رامین رضاییان سال قبل و امسال
مقایسه عملکرد سروش ،صادقی و عبدی در دو سال اخیر
عملکرد ترابی قبل از جام جهانی ،فاصله کوتاه بعد از جام و الان و نمونه های زیاد دیگر
من اعصاب دیدن بازی ها پرسپولیس را ندارم اما بازی با یک تیم نیمه پایین جدول در خانه با دوهافبک دفاعی چه توجیحی دارد
خطاهای داوری و یا دشمنی به درست
اما امروز چند خطر جدی داشتید ؟
چند درصد مالکیت؟
آقای یحیی خود ببین اینه شکستن خطاست

علیرضا

والا من زبونم مو دراورد اینهمه وقته با 2 هافبک دفاعی بازی میکنه گند زده به پرسپولیس اصلا موقعیت نمیسازیم با حدس و احتمالات نمیشه برنده شد
شله زرد و کیسه موقعیت سازی میکنن بازیسازی میکنن نه اینکه همش پاس رو به عقب از توی زمین حریف به بیرانوند ! نتیجشم میشه سوتی فرجی روی پاس رو به عقب به بیرانوند و گل خوردن دقیقه 88

علی ضد کیسه

تا وقتی که فقط مشکلات داوری رو ببینیم و مشکلات فنی رو نبینیم،هیچ چیز درست نمیشه از بازی با فولاد به اینطرف ببینید تمام ضرباتی که به پیکر تیم خورده از جناح چپ تیم بوده،مقصر هم شخص یحیی گل‌محمدی هست که سعید آقایی و علی شجاعی و محمدجواد رو بیرون انداخت و مشکلات فنی دیگر که باعث شده تیم با اینهمه فوروارد هم برای زدن یک گل عذاب بکشیم

مهران

اقا یحیی عزیز مگه تیم گل نمیخاد چرا از همون اول هجومی بازی نمیکنی دلیل بیرون کشیدن صادقی و اوردن فرجی چی هست ….چی از این محمد عمری دیدی که فیکسش کردی تعویضش هم نمیکنی با همهی احترامی که بهت دارم مونده هنوز مربی بشی

RedRoad

از وقتیکه تاج برگشت باید منتظر اینروزها میبودیم اما بنظرم ترکیب اولیه هم اشتباه داشت. سه تا مهاجم بدون بازیساز در شروع بازی و بعد ورود سه تا بازیساز با دو مهاجم خسته. جناب گل محمدی افکارتان متلاطم هستند ، مدیتیشن لطفا !

محسن

اصلا تا فردا هم بازی داشتیم نمیتونیستیم گل بزنیم .آل کثیر تو٦٥ دقیقه چیکار کرد توبازی بابا یکی نیست به یحیی بگه ای ن دیگه بازیکنه سابق نیست وحید امیری خیلی توپ خراب کرد خیلی بد بودکاش بجای آل کثیر به مهدی عبدی میدان میداد..درضمن خطا هم روی عمری نگرفت اون توپ هم رفت توگل پرسپولیس امسال برا سومی باید بجنگه از گفتن بود حالا ببینید…

مهران

دلت خوشه برای سومی بهترین رتبه جدولی امسال چهارمی هست

پرسپولیس مکتب شعور واحساس

اینم از اتفاق شومی که افتاد
همش باید امتیاز از دست بدیم به ما نیومده که شادی کنیم آخه چرا؟
ادمین جان چرا دیدگاه های منو نمیزاری چرا؟
چون حقیقت رو مینویسم خواهشا” همه رو بزار ، بزار تا هوادارای گرامی منو قضاوت کنن

Mostafa

ب نظرم تیم با این حواشی ب جایی نمیرسه ، ب جای پرداختن ب حواشی سعی کنید از حواشی تیم کم کنید ب مسائل تاکتیکی و تکنیکی بپردازیم حیفه ک خیلی ساده رقابت رو ب تیمای دیگه ببازیم

مسعود

آقای فرجی این چه کاری بود کردی انتظار داری فیکس هم بازی کنی

۱۰۱۰۳۶۴

اقا یحیی انقدر به داورا گیر نده شما خودت با ترکیب اشتباه و تعویض های اشتباه بیشتر مقصر هستی چرا ترکیب تیم برنده که پنج تا به نساجی و دوتا به گل گهر زد رو دست میزنی چرا زوج امیری و عمری تو خط حمله که فوق العاده بودن رو بهم ریختی و ترابی و صادقی هم پشتشون بودن . شیخ هیچی نداره با شیخ مترسک تیمو ده نفره فرستادی زمین از اول بازی . باید عیسی و عمری خط حمله بازی میکردن و ترابی و صادقی هم پشت سرشون و سروش هم جای اسدبیگی فیکس بازی میکرد ما به خودت باختیم دلیل اوردن فرجی وقتی گل میخایم چیه . چرا عیسی که از شیخ بهتره رو میکشی بیرون . چرا صادقی رو کشیدی بیرون . همه تعویضا و ترکیبات اشتباه . امیری رو دفاع نزار و زهر خط حمله رو نگیر یا بازیش نده یا بزار پست خودش خط حمله .تو لیگ محلات هم مهاجم رو دفاع نمیزارن

هادی

ممنون از باختی که داشتین و مارو از قهرمانی دور کردین

علی

وقتی بهترین مهاجم ها رو هم بخریم نمیشه بدون رسوندن یه توپ سالم به اونا گل زنی کنیم

محمدرضانظری

پاس به عقب
پاس به عقب
پاس به عقب
و باز هم پاس به عقب

تاکتیک دیگه ای یاد نداره یحیی گل محمدی؟؟
خب فاتحه لیگ رو خوندی که با این ترکیب و تاکتیکت

علی

باخت‌جانانه مبارک یحیی‌بابازی‌وترکیب افتضاح

علی

درسته که داوری علیه پرسپولیس توجیه شده بود ولی تیمی که اینجور بازی کنه لیاقتش باخته بازیکنای ما خواب بودن و اصلا آماده بازی نبودن

قرمزته

وقتی میگیم فرشاد فرجی در حد پرسپولیس نیست دوستان ناراحت میشن

دوران بازی امثالی مثل فرشاد فرجی ، سیامک ، عبدی ، کامیابی نیا و عالیشاه تموم شده ، چرا نمیخواین باور کنید

زوج سروش رفیعی و سرلک خیلی بهتر جواب میده ، اصلا نمی فهمم چرا سروش باید دقیقه ۷۰ بیاد داخل زمین

عالیشاه اگر چه امروز بازی نکرد ولی اگر قرار باشه تو تیم باشه فقط به درد بیست دقیقه آخر میخوره

در ضمن داور قشنگ خیلی از خطاهارو نگرفت ، کلا داورها توجیح هستند کاملا مشخصه

A. D

چرا الکی حرف میزنی
عالیشاه خیلی روبه جلو بازی میکنه
عالیشاه خوبه بازی نمیکنه اینجور میکوبیش
حالت خوبه؟

داش مهدی

تیم داغون بازی می‌کنه تعویض ها به جای اینکه با فکر باشه تکراری و بی خود عیسی با شیخ بود پرییرا اضافه می شد بهتر بود خیلی راحت باختیم

saeed

سر این تیم رو بیخ تا بیخ میبرن این داوری نبود

Pooriya

به چه دلیل این فرشاد فرجی رو آورد داخل بازی؟!

مسعود

لعنت بر فرشاد فرجی

RedRoad

این خیابانی نمیخواد بمیره؟!

mhmd10

این بیشرفو عمدا میزارن تا بره رو اعصاب ما ،،،
تیم امروز بد بازی کرد خیلی هم بد بازی کرد حقمون باخت بود اون بیشرفی ک بیانیه داد که ما نگرانیم و فلان باشگاه بی درو پیگر هوادار ببینم الان چ زری داره بزنه ،،امروزم با اشتباه داوری تونستن ببرن چی دارن بگن ،،الان نگرانیشون برطرف شد

محمد

ترکیب عالیه اینجوری ترابی به خودش میاد واگر به عنوان بازیکن تعویضی بیاد قطعا انگیزه زیادی داره

یه پرسپولیس یه بهبهان

به امید پیروزی برهوچیگران

شهناز 6 اتیشه

درود و روزتون به خیر وشادی به امید برد ارتش سرخ واینکه داور عدالت رو رعایت کنه و امیدوارم امروز بهترین و محبوب ترین تیم ایران بهم کادو بدن چون فردا تولدمه با سپاس از تلاشتان سلامت و پایدار باشید

محمدی گنبد

با این عمری و سروش رفیعی عجب کادویی گرفتی! توپ رو نگه میدارن که حریف بیاد روپاشون! اینا که شوتبالیست هم نیستن حیف فوتبال! نعش سیامک از این مثلا بازی نکنان بهتره. ضمنا داور گنبدی استقلالیه گوشکوب