شبکه اجتماعیمصاحبه ها

پیام فارسی لوکادیا برای هواداران پرسپولیس/ افرادی برای رفتنم به ایران شک داشتند

یورگن لوکادیا ستاره هلندی پرسپولیس پیام جالبی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

یورگن لوکادیا پس از پیروزی جذاب پرسپولیس برابر هوادار که با گلزنی او و سعید صادقی رقم خورد، پیام جالبی را به اشتراک گذاشت.

لوکادیا که تا امروز مصاحبه ای با خبرنگاران انجام نداده صحبت های خود را مستقیما با هواداران در صفحه خودش عنوان می کند.

در پست جدید یورگن لوکادیا که اینبار به فارسی نوشته شده آمده است: می‌خواهم از همه شما هواداران تشکر کنم و بسیاری از افرادی که در تصمیم من برای رفتن به ایران شک داشتند، خوشبختانه من فردی هستم که همیشه راه خودم را پیدا می‌کنم و همان را دنبال می‌کنم و همیشه دوست دارم تجربه‌های جدید به‌دست بیاورم. مردم ایران واقعا مهربان هستند و ایران کشور بسیار زیبایی است. از هر لحظه‌ای که اینجا هستم لذت می‌برم و از بازی در پرسپولیس بزرگ احساس افتخار می‌کنم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

کامل مشخصه با همه خارجی هایی که اومدن پرسپولیس متفاوتی و فرق داری ، ریشه رو داری
با تعداد گل فوق العادل زیادی آقای گل میشی و به احتمال 99 درصد دلال های عزیز آخر فصل فراریت میدن وگرنه من با این تیمی که دارم میبینم قهرمانی آسیا آگه قرار باشه با این تیم رویاپردازانه باشه و دور از دسترس پس بهتره که اصلا تو آسیا شرکت نکنیم ، معدود سالیه که دلم فوق العادل به تیم بین المللی که داریم برا قهرمانی آسیا گرمه

فواد

Locadia ♥️

ارتش سرخ

خيلي خوبي تو .. آقاي گلي ليگ برازنده تو هست

پرسپولیس

عاجزانه از مسئولان فعلی و احتمالا آینده تیم تقاضا میکنم پولشون رو سر موقع بدن و جلوی خارجی های امسال آبروریزی نکنن. ما برای آسیا با آقا یحیی دورخیزکردیم سال دیگه میخوایم اینارو. خصوصا وقتی همه قراردادها یه ساله بسته شده

آرش راد

آقای درویش خواهشا تمدید با لوکادیا و صادقی بذار اولویت مفت از دست ندیم اینارو

بهروز

به نظرم غير از فني از حيث شخصيت هم يه سر و گردن حرفه اي تر از تمام ليگه!
پرسپوليس❤️

علیرضا

عشقی که

azarakhsh

آفرین به تو، ما هم از بودنت خوشحال و مفتخریم و امیدواریم تو دربی گلهای زیبات رو ببینیم و سالهای سال تو تیم ما بدرخشی، زنده و پیروز باد تک تک ارکان ارتش سرخ

نعيم

ايول خوشتيپ گلزن

قلبهاي سرخ

خوش بدرخشي برامون عمو لوكي خوشم میاد

شهناز 6آتیشه

امروز روز تاریخی 16شهریور روز شش تایی شدن تیم حکومتی توسط ارتش سرخ آریایی به همه پرسپولیسی ها ی عاشق تبریک ميگم،به امید تکرار چنین روز های درخشان

شهناز 6آتیشه

درود وصبحتون به خیر و شادی، ميگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، تو جریان جذب مهاجم اینقدر دشمنان پرسپولیس سنگ اندازی کردند ولی خدا رو شکر آخرش يه مهاجم خوب و گلزن مثل لوکادیا نصيبمان شد به امید درخشش بیشتر در بازی های پیش رو

مسی

ماها عادت داریم کسانی که به ما احترام میذارن و نتایج خوبی میگیرن رو اذیت کنیم مثل برانکو و اسکوچیچ و کسانی که نتایج خوبی نمیگیرن و کلی پول میگیرن و به ما بی احترامی میکنن باز جلوشون دولا بشیم میل کیروش ، اینهمه ملت گفتن عوامل قرارداد ننگین ویلموتس رو برخورد کنید بدتر عوامل برگشتن سرجای قبلی و حرف ملت هیچ . ضمنا جای عالیشاه که مصدوم شده باید سیامک نعمتی شوتزن و دریبل زن بازی کنه

حسین

ایییییول داری لوکا