اخبار هواداران پرسپولیسمصاحبه ها

فرمانده انتظامی استان تهران: دربی با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی استان تهران گفت: دربی پایتخت با ۲۰هزار تماشاگر برگزار می‌شود.

سردار رحیمی فرمانده انتظارمی استان تهران اعلام کرد: این دیدار با ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش کردیم کمی ساعت را هم جلوتر بیاوریم تا به کارهای دیگر هم برسیم.

پیش از این حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلاتم کرده بود دربی با تماشاگر برگزار می‌شود اما برخی منابع خبری اعلام کردند مسابقه دوتیم بدون تماشاگر است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سلمان

لک

امیری – سید جلال – هنانوف – رامین

اسدی – سرلک

شجاعی – ترابی – پهلوان

عبدی

بهترین ترکیب برای شروع بازی و در نیمه دوم عالیشاه و شیرزود و کمال و …