اخبار هواداران پرسپولیساسلایدر

ادامه اعتراضات هواداران مقابل باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: هواداران پرسپولیس پس از تجمع صبح امروز خود مقابل مجلس، با حضور مقابل باشگاه پرسپولیس به اعتراضات خود ادامه دادند.

تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که صبح امروز (شنبه) مقابل در مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند و نسبت به شرایط بد سرخپوشان اعتراض داشتند، با حضور مقابل باشگاه پرسپولیس به اعتراضات خود ادامه دادند.

هواداران پرسپولیس که بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ نفر بودند در ادامه اعتراض خود نسبت به شرایط این باشگاه، با اعلام حمایت مجدد خود از یحیی گل‌محمدی، علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه شعارهایی سر دادند و اعلام کردند وای به حالت درویش اگر یحیی نیاید.

پرسپولیسی‌ها چند روز پیش نیز با تجمع مقابل در این باشگاه علیه مدیریت جدید سرخپوشان شعارهایی داده بودند.

* البته درویش در زمان تجمع هواداران برای برگزاری جلسه‌ای در خارج از ساختمان پرسپولیس حضور داشت.

هواداران دختر و پسر پرسپولیس روی زمین نشسته و می گویند تا درویش نیاید جایی نمی روند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
تجمع

لطفا هرکسی برای تجمع رفت،برادر و خواهر و دوستش هم با خودش ببره.اینطوری خیلی سریع و تصاعدی جمعیت ده برابر میشه

تجمع

#تجمع_جلوی_مجلس

تجمع

به تجمعات ادامه بدید تا مجلس و دولت بفهمن قدرت دست کیه

تجمع

باید شرایط مالی و مدیریتی پرسپولیس از همه تیم ها بهتر باشه.چون هم افتخاراتش بیشتره هم هوادارهاش. ما تیم اول کشوریم. حق ما هست.ما حقمون بزور هم شده میگیریم.

تجمع

خواهش میکنم به تجمعات ادامه بدید.خصوصا جلوی مجلس.همگی بدونید گل محمدی به جز هوادارها هیچ پشتیبانی نداره.و هیچ قدرتی هم بالاتر از قدرت ۵۰ملیون هوادار نیست.با این تعداد هوادار میشه دنیا رو عوض کرد،وزیر که چیزی نیست.

تجمع

عشقید؛عشق.درود به شرف همگی شما.خصوصا خانمهای باغیرت.

پیمان

باید جلوی وزارت ورزش تجمع میکردند و وزیر روتحت فشار میگذاشتند… تجمع بعدی باید جلوی وزارت ورزش باشه

زنده باد پرسپولیس

امیدوارم تجمعات ادامه دار و گسترده و همراه با پلاکارد باشه اگر هم شعار ندیم اشکالی نداره و فرد مورد حمایت و اعتماد ما برای مدیر عاملی پرسپولیس امثال دادکان و گرشاسبی هستن که واقعا از حق پرسپولیس دفاع کنن

محسن قبله ام پرسپولیس

دم همتون گرم دست وپای همه شما هایی که رفتید ومیبوسم،اگه قرار کاری انجام بشه برای پرسپولیس این کار ما هوادارهاست وگرنه به جز چند تا پیشکسوت بقیه همه بله قربان گوی این سجادی یک مادر وچهل پدر هستن ،واز ترس این که بی پست ومقام بمونن یه جوری حرف ومصاحبه میکنن که یکی به نعل بخوره یکی به میخ،بازم دست وپای همه شما عاشق های پرسپولیس میبوسم که قلبتون برای پرسپولیس می تپه،”‘::-قبله فقط پرسپولیس