مصاحبه ها

سرلک: امیدوارم بتوانم به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم و روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

میلاد سرلک پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم. قرارداد من دو ساله است و اکنون هم می‌خواهم سر تمرین این تیم بروم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم و روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نفسم پرسپولیس

خوش اومدی پسر

1010364رس

وای بحالت رسول پناه که اینا همش توطئه باشه و بخای با خرید چهار تا بازیکن معمولی و متوسط ستاره های خودمون مثل ترابی علیپور رسن و امیری و نادری رو فراری بدید و تیمو به یه تیم ضعیف و معمولی تبدیل کنید همون ترابی رو با گیج بازیتون در حالی که یه فصل دیگه قرار داد داشت فراری دادید بسه دیگه جای اشتباه نداری اگه رسن و علیپور رو فراری بدی با نادری و امیری . میایم جلوی باشگاه پرتت میکنیم از باشگاه بیرون فقط هواستو جمع کن بازیکنای خودمون از کل لیگ بهترن همینا رو حفظ کنی برامون بسه بهتر از اینا دیگه گیر نمیاد