اخبار بازیکنان

ترابی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد / هافبک پرسپولیس تمدید می‌کند یا جدا می‌شود؟

مهدی ترابی، هافبک تیم پرسپولیس تهران در ساختمان این باشگاه حضور یافت.
به نقل از میزان، مهدی ترابی، هافبک تیم پرسپولیس تهران امروز (دوشنبه) در محل این باشگاه حضور یافت. ترابی برای دیدار با مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده است.

ترابی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما می‌تواند با دریافت رضایتنامه این تیم را ترک کند.

نکته جالب حضور مهدی ترابی با مدیر برنامه‌های خود که مدیر برنامه‌های سرمربی تیم ملی نیز است، در جلسه با رسول‌پناه بوده و به نظر می‌رسد محتویات این جلسه در سرنوشت این بازیکن بسیار تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
pouya

یعنی بی غیرت تر از پیشکسوتای ما وجود نداره بی همه چیزای جلوی این همه ظلم لال شدن

رامین

فسخ کرده. خبری بدتر از این نمیشد

هادی

⭐ فوری : مهدی ترابی اعلام کرد فسخ کرده

pouyan

فسخ کرد تمام به دستور بابا مسعود امسال تیم محبوبش کیسه بایدجام بیاره + نابود کردن پرسپولیس

صفا پرسپولیسی

خیلی جالبه تیمی چهار بار قهرمان لیگ برتر بشه بازیکناش عاشق تیمشو باشن و مدیر عامل لعنتی نتونه باهاشون مدارا کنه و قرار داداشون تمدید کنه،جالب اینکه یکی یکی داره ستاره های تیم فراری میده،اون از لیست خرید که هر کدومش سر از یه تیم درآوردن اینم از وضعیت بازیکنای فعلی ک دارن فسخ قرارداد میکنن،ماموریت زمین زدن پرسپولیس زمانی کلید خورد ک یه دندونپزشک آوردن جایی ک تخصصشو نداره،لعنت به این وزارت کثیف ک لانه جاسوسی هم اینطور نیست

نعيم

ترابیم میره مطمئن باشید،این حروزاده ها دارن تیمو نابودمیکنن،بعدازاینم بشار وعلیپورم میرن،بایدجلوى وزارت تجمع کنیم وحقمونوبگیریم

نعيم

خواهشا هرجور شده ترابیو حفظ کنید،هرچى پول خرجش کنیدارزش داره،شمابجاى پوله ٣تا بازیکنه متوسط که نمیتونن تونتیجه بازیها تاثیربزارن بدین به ترابى حفظش کنید

منوچهر

یه سوال دارم از شما طرفداران عزیز:
آیا با این شرایط باشگاه شما اگه بازیکن پرسپولیس بودید تمدید میکردید؟؟؟؟؟؟؟

mmm

ترابی بدلیل عدم پرداخت مطالباتش در زمان قانونی، با توجه به بند فسخ یکطرفه فیفا، قراردادش رو فسخ کرد.

پرسپولیسی

این دروغ پناه کثافت عوضی داره ماموریتشو کامل می کنه ،این نامرد دروغگو برای پرسپولیس بازیکن جذب کنه ؟این کثافت داره ستاره هامون را یکی یکی بدستور اون ارباب نامرد تر از خودش فراری میده،تنها راهش اجتماع طرفدارهافردا جلو در باشگاه است تا حساب کار دست این وارباباش بیاد،اگر سایت شماهم این حرف من راچاپ نکنه معلومه که داره برای کی کار میکنه

666666

بیخیال هر چی بازبکنه بشید فقط اینو بچسبید که اگه بپره با ۱۰ میلیاردم نمیشه مثلش اورد