
فرخزادی: امیدوارم مصطفوی بماند/کسی ممنوع المصاحبه نشده است
سه شنبه 17دی/(19:28)
مرجع خبری پرسپولیس: مجيد فرخزادي سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در هفته جاري و آينده منتظر تغيير و تحولات جديد در باشگاه پرسپوليس باشيد. اميدواريم اين تغيير و تحولات به نفع باشگاه پرسپوليس باشد.
وي افزود: اميدواريم داريوش مصطفوي در هيئت مديره حضور داشته باشد. چون سابقه او در امر فوتبال براي همه روشن است. ما مخالف استعفاي ايشان بوديم.
فرخزادي ادامه داد: تصميم حضور عباس انصاري فرد به جاي مصطفوي با برگزاري نشست هيئت مديره گرفته شد تا تيم هر چه سريعتر به روزهاي آفتابي بازگردد. با سر و سامان پيدا كردن اوضاع در هفته جاري و آينده در هر جاي باشگاه امكان تغيير و تحول وجود دارد. قصد داريم يك پارچه به سوي قهرماني حركت كنيم.
فرخزادي در خصوص ممنوع المصاحبه شدن بازيكنان پرسپوليس گفت: از اين موضوع بي خبر هستم. سعي مي كنيم در نشستي اين موضوع را بررسي كنيم و به اطلاع عموم برسانيم ،اما بازيكنان پرسپوليس فراموش نكنند در تيمي بازي مي كنند كه ميليونها هوادار دارد.



