اخبار بازیکنانشبکه اجتماعی

خداحافظی فرشاد احمدزاده با هواداران: برای حیثیت پرسپولیس به تیم‌های عربی نرفتم

فرشاد احمدزاده پس از خداحافظی با مربیان و بازیکنان در تمرین پرسپولیس با انتشار متنی با هواداران پرسپولیس هم خداحافظی کرد.

شرح این متن که احمدزاده در صفحه خودش منتشر کرده به این ترتیب است:

اى سُرخ بى کران به امید دیدار …
.
.
.

با عرض سلام و احترام و ادب خدمت میلیونها هوادار سرخ دل تیم محبوبم ، بعد از چندین سال حضور براى خدمت به بزرگترین و پر هوادارترین باشگاه ایران و آسیا و قهرمانى پى در پى در لیگ برتر و زندگى کردن با شور و هیجان هواداران پرشور پرسپولیس اکنون فرصتى پیش آمده که با توکل به خدا و با حمایت شما عزیزان بتوانم در لیگ معتبر اروپایى پرچمدارى باشم از مکتب بزرگى و قهرمانى پرسپولیس تا شاید به عنوان یک سرباز همیشگى ، تمام تلاشم را انجام دهم تا با موفقیت در این مسیر سخت و حساس همه ى شما را سربلند کنم . جدایى از شما هواداران و صاحبان اصلى باشگاه پر افتخار پرسپولیس سخت است ولى نیت و تلاشم براى پیشرفت و ایجاد افتخار براى فوتبال کشور و مکتب پرسپولیس است و در این راه سعى خواهم کرد استوار و پر قدرت قدم بزنم تا دوباره در خدمت شما باشم و با هم بر قله ى قهرمانى آسیا تکیه زنیم .
.
در این فرصت کوتاه تنها توضیح اینکه براى حفاظت از حیثیت مکتب قهرمانى پرسپولیس از پیشنهاد بزرگ تیمهاى عربى چشم پوشیدم و با قبول پیشنهادى با بحث مالى کمتر ، با ورود به لیگ اروپایى مسیر پیشرفت در پیش بگیرم تا اگر لایق باشم با انجام بازى و تاثیر گذارى براى تیمم ، موجب سربلندى شما باشم .
.
.
بابت تمامى حمایتهایتان منتدار هستم و تا ابد فراموش نمى کنم در سخت ترین روزها با حمایت و تشویق هایتان مسیر قهرمانى پى در پى لیگ برتر و موفقیتهاى آسیایى را رقم زدید
.
.
.
خاک پاى هواداران قهرمان پرسپولیس
فرشاد احمدزاده

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
sh

برو بابا خودتی….

تپیم

خداروشکر رفت و جای خالی تو لیست باز شد
خدا کنه ترابی رو که داره برای اومدن به پرسپولیس بی تابی میکنه رو مسیولان اون شرکت داغون پراید ساز آزاد کنن تا توی تیمی که دلش میخواد بازی کنه نه زورکی تو اون تیم داغون پراید درپیتی

amin

بازی کردنش هم مثل عقده ای ها بود یادم نمیره پاس های وحید امیری رو میگرفت ولی به وحید پاس نمیداد آخرش هم الان وحید امیری داره جلو اسپانیا و پرتقال بازی میکنه این شلغم باید بره اینور و اونور تست بده . ضمنا تو این شرایط رفتی دیگه وورو بر پرسپولیس نبینیمت مردک عقده ای

کورد پرسپولیسی

سرباز پرسپولیس بودن لیاقت میخواد که امثال شماها ندارین. اگه سرباز بودی تو این برهه نمیرفتی بی لیاقت. صدقه سر پرسپولیس و هواداراش شدی فرشاد

علی

سلام خدمت دوستان پرسپولیسی و سرخ دل
فرشاد رفتی ما هوادارای پرسپولیس ارزوی بهترین هارو برات داریم بازیکنای زیادی اومدن رفتن اما در نهایت نام پرسپولیس مونده وبس .زحمت کشیدی عرق ریختی برا پرسپولیس دمتم گرم همین ک با جونو دل بازی کردی برا ما کافیه وتو قلب ما میمونی رفتنتم فقط برات ارزوی سلامتی و موفقیت داریم
درود پسر پرسپولیسی

6305230

خدا رو شکر که رفتی

saman

خخخخخخخ چه رویی داره این؟برا حیثیت پرسپولیس؟؟؟چه ربطی به پرسپولیس داشت اگه میرفتی تیمای عربی بهتر بود تا اینکه بری تیم اخر لیگ لهستان این چقدر مردم رو نادان فرض کرده برو عمو ولی خواهش میکنم برنگرد

علی زنگنه

برووووووو گمشووووو

سید علی

چه منتم میزاره

امیر پرسپولیسی

با رفتنت مارو خوشحال کردی!!!! :)

لرستانی

پرسپولیس اونقدر بزرگ هست و بازیکن بزرگ داره ک تو اصلا حساب نمیشی..خیلی مث تو سه سال تو پرسپولیس بودن رفتن گم هم شدن خبری ازشون نیست..

نصیر

موفق باشی جناب فرشاد بحرحال شما سه سال واقعا برای پرسپولیس زحمت کشیدید دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی چهارتایی کردن استقلال حالا بعضی ها انتظار دارن کل جور ربیع خواها ها ماهینی ها سوتی های بیرانوند گل نزدن های منشا و..رو شما بدوش می کشیدید!!!

حامد

تازه به دوران رسیده گدای ندید پدید..
خوب شم گمتو گور کردی جا باز شد برا بازیکنای بهتر از تو..

پرسپولیس سالار

موفق باشی پسره بی معرفت ولی بدون تو هیچ وقت هیچی نمیشی , یا علی

سعید شیشتقلالی

مثله س…..گ پشیمونه میخواد دوباره دل هوادارا رو بدست بیاره ولی کور خونده،ایکبیری هیچ وقت خوشم نمیومد ازش.

پرسپولیس5

دیگه به هر بهانه و با هر هدف که داشتی رفتی ،
برو خدا به همراهت ایشالله، تو دیار غربت برات ارزوی سلامت و موفقیت داریم .
ولی عذر بدتر از گناه نیار .

سلیمان

اولا اینکه خداشاهده من از روزی ک رفت خیلی خوشحال شدم بعدش بگو کی هستی ک اسم پرسپولیس رو میاری احمق…اینارم بخاطر از دست ندادن فالووراش میگه….بهتره اسم پرسپولیس رو اصلا بر زبون نیاری

Mehrdad

تو ازمون معرفت بازنده شدین،تمام

Amirhossein

هرکجا رفتی خوب شد که رفتی جا برای بشار باز شد

ابوالقاسمپور333333

اگه تو این هرفا حالیت بود تو این شرایط نمیرفتی…ولی خوشحال شدم رفتی چون در هدی نبودی خدایی

بابک

خفه شو!! نوکیسه ی عوضی!!!