اخبار مربیانفوتبال تهران

علی کریمی در یک قدمی نیمکت نفت تهران

پرسپولیس نیوز :علی کریمی در مذاکراتی که با برخی از مسئولان باشگاه نفت انجام داده رضایتش را برای نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی اعلام کرده است؛ اما عقد قرارداد منوط به جلسه با مالک باشگاه است.

 با جدایی علی دایی از تیم فوتبال نفت تهران حالا صحبت از حضور علی کریمی در تیم نفت تهران به عنوان سرمربی جدی‌تر از همیشه به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد بزودی علی کریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معرفی خواهد شد.

کریمی طی چند روز گذشته مذاکراتی با برخی از مسئولان باشگاه نفت تهران انجام داده و حتی به توافقات نسبی هم دست پیدا کرده است اما برای انعقاد رسمی قرارداد قرار است جلسه‌ای بزودی بین کریمی و مالک بهنام پیشرو کیش برگزار شود که در صورت توافقات نهایی علی کریمی رسما به عنوان سرمربی جدید نفت معرفی خواهد شد.

کریمی در مذاکراتی که انجام داده رضایت نسبی خودش را از فعالیت در باشگاه نفت مطرح کرده و انعقاد قرارداد منوط به جلسه‌اش با مالک باشگاه است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبى حسنیان

کاش یکم از کریم باقری یاد میگرفتی اول کمک مربی میشدی بعد سرمربی میشدی خیلی خوشحالم که دوباره تو فوتبال میبینمت ولی هنوز بی تجربه ای کاش میومدی کنار برانکو یکم یراه چاهو بهت یاد میداد

Keyvan

به نظر من رفتنش به نفت اشتباست چون نهدمدیریت درست وحسابی داره نه بازیکناش میمونن وبازیکنای خوبم به نفت نمیرن وداش علی موفق نمیشه چون اول باید با کوهی از مشکلات بجنکه و خراب میشه

فــرزاد

چالش بزرگیه برای شروع

Ali

علی کریمی تو مربیگری هم موفق میشه چون ادم پاکو بی شیله پیله ای هست وازهمه مهمتر هم جذبه داره هم با بازیکنان رفیقه

سهراب

اتفاقا کسی‌که پاک باشه نمیتونه موفق بشه باید مثل قلعه نوعی مافیا باشی

امیر

به نظر من که آقا کریمی کار اشتباهی میکنه
وقتی میبینی که مدیرهای یه تیم به همه بدهکارن مطمئن باش که با تو هم همون کار و بکنن
پس من فکر کنم آقا کریمی الکی محبوبیت خودشو زیر سوال نبره

66 عمو حسن 66

فقط بخاطر حضور تیم توو اسیا قبول کرده.

زهرا6666

چه سرمربی شود داداش علی م….ولی با توجه به مدیریت افتضاح باشگاه به نظرم انتخاب خوبی نیس دایی زورش بهشون نرسید شما که دیگه…
خیلی اقایی اقای کریمی❤❤❤❤❤❤

پرسپولیس 1395

نظر شما…داش علی آقا یه کادر خوب با خودت به نفت بیار

پرسپولیس5

چه انتخاب عجیبی ؟!!

نیما

داش علی وارد می شود…

Omid6666

داش علی خودتو خراب نکن.این تیم به همه بدهکاره.پس ابرو خودتو نزار سر راه.