لیگ قهرمانان آسیا
انصاری فرد: فردا مدارک را به AFC ارسال می کنیم
چهارشنبه 30 بهمن(21:06)
مرجع خبری پرسپولیس: مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: مدارك كامل تيم براي ارسال به AFC روز پنجشنبه تحويل فدراسيون فوتبال ميشود.
عباس انصاري فرد اظهار كرد: موضوع نقص مدارك تنها مربوط به پرسپوليس نبوده است و ساير نمايندگان ايران نيز اين مشكل را داشتهاند كه متاسفانه تنها بحث پرسپولس به ميان آمد.
در هر صورت مشكلاتي چون خوانا نبودن كپي پاسپورت يكي دو بازيكن و يا بحث كد ملي چند بازيكن از جمله مسائلي بود كه وجود داشت و طبيعي است كه در هر پروندهاي چنين نواقصي وجود داشته باشد و نبايد آن را زياد بزرگ كرد.
انصاري فرد ادامه داد: در هر صورت مدارك تيم پرسپوليس را كامل كردهايم و آن را براي تحويل به AFC روز پنجشنبه در اختيار فدراسيون فوتبال قرار ميدهيم.



