اخبار باشگاه

بازيكنان پرسپوليس 2 ميليون تومان پاداش گرفتند

 جمعه 27 دی(17:12)

مرجع خبری پرسپولیس: پس از پيروزي مقابل فولاد بازيكنان پرسپوليس 2 ميليون تومان پاداش گرفتند

بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس بعد از پيروزي مقابل فولاد 2 ميليون تومان پاداش گرفتند

در هفته بيست دوم ليگ برتر ايران تيم پرسپوليس موفق شد فولاد خوزستان را با نتيجه يك بر صفر شكست داده و با كسب 3 امتياز اين ديدار به رده سوم جدول صعود كرد.
حسين هدايتي عضو هيات مديره باشكاه پرسپوليس پس از اين پيروزي به هر كدام از بازيكنان تيم نفري 2 ميليون تومان پاداش داد.

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها