اخبار مدیراناسلایدر

۳ عضو جدید در هیات مدیره پرسپولیس/ پروین، ذوالفقارنسب و منتقمی به پرسپولیس می آیند؟

پرسپولیس نیوز : با جدایی سه عضو هیات مدیره پرسپولیس، سه چهره جدید وارد هیات مدیره می شوند.
هیات مدیره پرسپولیس پرسپولیس دستخوش تغییر و تحول خواهد شد. با جدایی سه عضو هیات مدیره پرسپولیس، سه چهره جدید وارد هیات مدیره می شوند.
گلزاده، زادمهر و گرشاسبی قرار است جای خود را به بهروز منتقمی، علی پروین و دکتر ذوالفقارنسب بدهند.

اگر چه زمزمه هایی مبنی بر حضور محمد دادکان هم به عنوان عضو جدید هیات مدیره در برخی محافل شنیده می شود اما بعید به نظر می رسد این اتفاق ممکن شود و بعید است دادکان را در پرسپولیس ببینیم.
طاهری و جعفر کاشانی به همراه سه عضو جدید ترکیب پنج نفره هیات مدیره باشگاه را تشکیل خواهند داد و سپس هیات مدیره جدید مدیرعامل را انتخاب می کند تا دارنده حق امضا معرفی شود.
وزارت ورزش از دو باشگاه سرخابی خواسته برنامه و فهرست بودجه خود را برای فصل بعد ارائه داده و مطابق قانون تجارت بعد از تصویب توسط مجمع عمومی دو باشگاه وارد فاز عملیاتی می شود.
پیش از این وزارت ورزش به تنهایی نقش مجمع عمومی هر دو باشگاه را بر عهده داشت که این امر و داشتن مجمع مشترک برای دو باشگاه در یک سطح رقابت مخالف مقررات فیفا محسوب می شد.

سال گذشته نمایندگان وزارت ورزش و کار و ارشاد و برنامه و بودجه به تفکیک در مجمع دو باشگاه منصوب شدند تا این معضل رفع گردد. اکنون شعبانی بهار، صالحی امیری و نوبخت در مجمع پرسپولیس و  طیب نیا، ربیعی و احمدی در مجمع استقلال حضور دارند.هیات مدیره استقلال هم با تغییراتی همراه خواهد بود.

با توجه به رابطه خوب علی پروین و طاهری و همین طور تجربه بالای ذورالفقار نسب و منتقمی در پرسپولیس به نظر می رسد اعضای جدید بیشتر از زادمهر، گلزاده و گرشاسبی در پرسپولیس فعال باشند و احتمالا باز هم طاهری به عنوان مدیر عامل برگزیده خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر

خدا کنه علی پروین و دکتر ذولفقار نسب بیاد حتما

Deniz9

دوستان نگقته دکتر طاهری میره الکی جو ندید:// بعدشم علی پروین و ذوالفقار نسب می تونن کلی به تیم کمک بکنن. ولی کاش حاج حسین بر می گشت!!
در ضمن هنوز هیچی صد در صد نشده صبر داشته باشید.

omid

یک درصد فکر کن پروین بشه همه کاره ی تیم و حمیدخان درخشان بشه سرمربیمون!!!!!!!! خدا بخیر بگذرونه

نیما

با اومدن سلطان فاتحه تیم رو باید خوند امسال

نیما

واااااااای سلطان!

محمد..

با سلام.دوستان عزیز پروین و ذوالفقار نسب و .. چه گلی به سر پرسپولیس زده اند؟طاهری و گلزاده کجای کارشون مشکل داشته؟بنظر من اگر در ترکیب هیات مدیره تغییر ایجاد بشه بزرگترین خسارت برای پرسپولیس خواهد بود.

NA

یا خدا اینجور که بوش میاد با اومدن منتقمی طاهری میره و باز این مردک میشه مدیر عامل ، از اونطرف پروین اومده واسه کله کردن برانکو مخصوصا سر قضیه رضاییان که حرف پروین رو زمین زد ، حالا منفی بدین ولی شک نکنین همینه کل موضوع ، تیم رفت تا ۱۰ سال دیگه که باز تیم بشه ، داورزنی هم دم در آورده

موسی پرسپولیسی

فقط دکتربمونه بسه.کاش حاج حسین هم میومد

محسن

طاهری باید مدیرعامل بمونه. یه وقت به سرشون نزنه منتقمی را مدیرعامل کنند که بیچارشون می کنیم. اگه قراره مدیرعامل جدید بیاد، دادکان یا عابدینی و گرنه فقط طاهری

علی

ایول خوبه

مسيح پرسپوليسي

وای اگه سلطان بیاد که کولاک میکنیم
دیگه با بودن سلطان علی پروین خیالمون راحته
ایشالله که بیاد❤️❤️❤️❤️❤️❤️

omid

یا پروین رو نمیشناسی یا داری شوخی میکنی داداش…