اخبار بازیکنان
۲ بازیکن پرسپولیس MRI گرفتند
مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.
بعد از MRI مشخص شد که مچ پای این بازیکن دچار پیچ خوردگی شده وب ه همین دلیل باید زیر نظر کادر پزشکی قرار بگیرد.
کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است تا هر چه سریعتر این بازیکن را به آمادگی کامل رسانده و در اختیار کادرفنی قرار دهد.
همچنین کمال کامیابینیا هافبک پرسپولیس هم در روز پنجشنبه دچار مصدومیت شد و روز گذشته برای مشخص شدن وضعیتش، MRI داد و مشخص شد که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده است.
اقدامات درمانی روی این بازیکن آغاز شده و کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است تا این بازیکن هر چه زودتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرد.



