اخبار بازیکنان

یک پرسپولیسی دیگر هم محروم شد

هافبک پرسپولیس به دلیل محرومیت، دیدار هفته آینده این تیم را از دست داد.

مارکو باکیچ هافبک مونته‌نگروئی پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با خیبر خرم‌آباد، ۴ کارته و محروم شد.

باکیچ در دیدارهای هفته اول مقابل فجرسپاسی، هفته دوم و هفدهم مقابل سپاهان و هفته بیست‌ودوم مقابل خیبر، ۴ کارت زرد دریافت کرده است و از همراهی پرسپولیس محروم شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس علاوه بر باکیچ، دنیل گرا را نیز به دلیل محرومیت در دیدار هفته آینده خود مقابل ذوب‌آهن، در اختیار نخواهد داشت.

پرسپولیس از ساعت ۱۹ شنبه ۹ اسفندماه و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما

خدایا شکرت که گرا محرومه .همش رو بع عقب و خطا

نوید

نمیدونم این محرومیتها و مصدومیتها کی دست از سر پرسپولیس برمیدارن

محمد فروغی

دیگه مردم دل و دماغ فوتبال رو ندارن چون کشور همه عذارهستند .من خودم چهل سال بیشتر طرفدار پرسپولیس هستم .بی غیرت ترین بازیکنان تاریخ باشگاه همین دوره هست و دیگه اهمیتی به فوتبال پرسپولیس تا این بی غیرت هستند نمیدم

علی

باکیچ و دنیل گرا به درد نمیخورن

م . ن

اینم جرقه ای مقابل ترکتور زد و خلاص